I’m fine actually.

Det ble en tidlig morgen og så fort jeg var på sykehuset gledet jeg meg faktisk til å komme igang. Jeg hoppa faktisk rundt og dansa litt i de sykt freshe operasjonsklærne. Bildene fra photoshooten kommer senere, måtte bare vise hvor fantastisk bra klærne så ut.

Jeg ble kjørt inn i operasjonssalen og etter jeg hadde blitt dulla masse med, packa inn og blitt stabba med et rør så sovnet jeg, like POW! Det var litt deilig. I ettertid har jeg hatt overraskende lite smerter, ingen faktisk! Bare litt ekkelt at jeg har en drøvel som er så hoven og stor at det er som en tredje mandel. Men jeg overlever nok!

I helgen ble det tatt et veldig fint bilde av meg som jeg gjerne vil ha noen tilbakemeldinger på. Siden jeg har blitt så rutinert med operasjoner osv så tenkte jeg at jeg kanskje skulle fikse noe mer. Enlargement perhaps?

Speak, hva foreslår dere?

n719000076_4920844_2738

Forresten så vil jeg takke for alle snille og koselige meldinger jeg har fått fra dere. Det var herlig å våkne med mange nye meldinger i innboksen. I tillegg så var Therese, Espen og Christina innom meg istad. De overrasket meg på mitt eksepsjonelt rotete rom med herlig vanilje is med sjokoladebiter. Tusen takk! Som sagt, hver liten gave i livet mitt betyr mye.

– Night. (Vet det er tidlig, men jeg er jo syk)

9 kommentar to “I’m fine actually.”

  1. AV Says:

    God bedring Kjetil 🙂

  2. Eva sevaldsen Says:

    Hot kjetil ;¤

    God bedring også ;D

  3. adriian Says:

    god bedring 🙂 ¨
    chesthair ? no.
    😀

  4. Den beste Therese i verden! Says:

    Vi overaska deg all right..! 🙂
    Rommet ditt var fantastisk..!
    God Bedring tøffen!<3

  5. iii Says:

    YES,der var det! Du er herlig ;*

  6. Mette - fotografen vel. Says:

    Duu vet hva jeg syns om bildet ! Kløfta di slår alt, kjetil<3

  7. JULIE AIDA Says:

    NICE KLØFT <3333333

    god bedring, jeg vil egentlig komme bort med masse sjokoladeis og flott musikk og morsomme filmer og free hugs, men jeg er så jævlig opptatt. jeg må se deg før jeg drar til usa isåfall

  8. Alexander Krag Says:

    Ikke si at du har CP. 🙂 Det er stygt å bruke en sykdom som et skjellsord. Hvertfall på en blogg.

  9. GiantLundstein Says:

    Takk alle sammen. Vet kløfta er mer enn jeg noen gang kunne ønsket, er bare så sykt takknemlig!!!

Legg igjen en kommentar

