And then the pain arrived.

I all tro om at smertene ikke kom til å lure seg innpå meg, våkna jeg i dag med rop og angst. Jeg ringte pappa for at han kunne komme opp med smertestillende, men siden han var opptatt med å jobbe så la han på. Takk for at du var hjemme fra jobb for å passe på!! Pillene fikk meg i seng igjen og etter noen minutter var jeg i himmelen.

I dag var Alexander og Simen innom med sjokoladepudding og godt humør. Det hjelper virkelig når folk bryr seg. Det fikk faktisk tiden til å gå usedvanlig fort, noe som er svært så sjelden på en dag som denne. Vi så Haikerens Guide til Galaksen som er fortsatt like sprø og rar som før.

Som om dere ikke har fått nok syting allerede, så må jeg bare nevne at det virkelig suger å sitte og spise kald pølse uten skinn mens resten av familien sitter og spiser god og varm pizza. Gjett om jeg skal bruke opp halvparten av pengene mine på varm mat når jeg blir frisk! Alt fra fancy entrecote til den klassiske kebaben.

Nå skal jeg se om jeg finner en bra serie som jeg kan laste ned eller kose meg med på Surf the Channel. Noen forslag?

.

7 kommentar to “And then the pain arrived.”

  1. Victoria Says:

    Hvor har du operert? god bedring 😀

  2. Eva sevaldsen Says:

    Life er en bra serie ;P

  3. Oda Says:

    Surf the channel er fantastisk<3

  4. lundstein Says:

    Victoria: Mandlene er operert bort:) Takk!

    Eva: Skal sjekke den ut!:D

    Oda: Nja. Ikke så altfor fantastisk mot meg i det siste. Den stopper å streame 10min før episodene er ferdig noen ganger. Annoying.. Men ellers bra:p

  5. adriian Says:

    kjetiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil 🙂

  6. Mariann Says:

    Grey’s anatomy!

  7. Silje Says:

    søk på skins 🙂

Legg igjen en kommentar

