Rospetoitch.

Jeg slenger meg på bloggtrenden og fyrer opp med en HOT or NOT liste.

HOT

  • Mr Freeze – Han er digg, kul, icecold og he makes my day, eevery day!

  • Å få besøk mens man ligger hjemme, isolert fra omverdenen
  • Å overraske gamle kjerringer med et hagleskudd midt i trynet, enten på playstation eller på ordentlig!

NOT

  • Å disse boblejakker. Det blir nesten som å disse en narkoman som har amputert både armer og ben. Altfor ynkelig og patetisk til å vie sin tid til!
  • Det å låne og aldri levere tilbake, også kjent som å stjele. Skjønner ikke hvorfor folk gjør det fortsatt. Jeg syns det var ut for flere måneder siden, men trodde alle visste det, så gadd ikke si noe.
  • Likestilling! Hadde kvinner og menn vært 100 % likestilte, så hadde jenter blitt slått til på byen annenhver helg de også.

Made by Kjetil og Andreas. (Ta til dere at noe av dette kan være tull eller inspirert av GTA)

14 kommentar to “Rospetoitch.”

  1. halvorsen Says:

    jeg tror jeg vet hvor du har sett det at noen har disset bobblejakker?

  2. Alexander Krag Says:

    Mindre patetisk å disse boblejakker enn å stjele AK og MA’s bloggidè. 🙂 Haha. Stakkar.

  3. Andreas Says:

    Tror ikke dere var de første som fant opp Hot or Not lister. Haha. Taper.

  4. Vebjørn Says:

    Alexander Krag slår til igjen og trur at bloggverda sirkulerar rundt han.. gje han eit hagleskudd!

  5. Alexander Krag Says:

    Tydeligvis gjør den jo det mer enn du liker å innrømme, V. Det er ikke inbillning, men fakta at stadig fler vier blogginnlegg med baktanke å enten hedre eller hate meg.

  6. lundstein Says:

    Alexander Krag, jeg skrev ikke det her for at du skulle føle deg bedre eller dårligere på noen måte. Jeg skrev det fordi JEG personlig er lei av at folk enten disser, eller skryter disse jakkene opp i skyene. Jeg fikk faktisk ikke idéen om å lage en hot or not liste fra deg, men det var det at du skrev om jakkene som fikk meg til å skrive det ENE punktet. Som du ser så er det bare 1 av flere punkt på lista.

    Og det du sier at det er din og MA sin idé, det er bare én som kan idéen. En av dere må ha kopiert, og jeg har ikke kopiert noen. For alt du vet så kan jeg ha kopiert «Film Magasinet». Skjønner ikke hvorfor du gidder å bry deg en gang. Du av alle vet jo at det er helt opp til bloggern selv hva han/hun skriver og det er unødvendig med å kalle noen av dem stakkarslige.

  7. Anonym Says:

    Alexander Krag, ta deg en bolle… Og se om du klarer å motstå fristelsen om å presse den opp i anus.

  8. Caroline Ulricke Says:

    HOT or NOT ble «oppfunnet» for flere år siden.
    Og ta på seg å eie en «hot og not» liste er det mest patetiske jeg har hørt noensinne.

    Og at du tror du er det NEXT BIG THING, eller kongen av blogging Alexander. Det blir for drøyt. Men obviously så digger du drama og drittslenging så dette blir jo som å kose med deg isteden for å fortelle deg hvordan livet egentlig fungerer.

    MEN over til deg Kjetil, så er jeg enig i flere av punktene på listen. 🙂

  9. lundstein Says:

    Takk Caroline, du er like søt som alltid!:D

  10. Caroline Ulricke Says:

    heahea, bare irritert meg i 50 år allerede. så måtte ta det ut, NÅ 🙂

  11. sebastian Says:

    let’s… kick some ICE. ser ironien i at mr. freeze er HOT, eheha

  12. iggy Says:

    Alexander Krag ja, den selvgode, bedrevitende drittungen. Get a life

  13. Andreas Says:

    egentlig litt gøy at en som har nesten ingen venner in real life tror han er kongen på internett.. ;D

  14. Erik Says:


    :DD

Legg igjen en kommentar

