The Rythm got me!

Andreas kom svevende innom i dag og jeg lo mer enn jeg hadde gjort på lenge. Sikkert derfor litt av halsen ble messed up og jeg begynte å blø med det samme jeg gikk ut døren på vei til toget. Jeg hev i meg noen smertestillende før jeg føk ned til toget, som jeg rakk med glans…No blood was going to ruin this night. På Foxx ventet Synne og vi kjøpte oss noe godt før vi gikk inn på Chat Noir. Jeg hadde på forhånd advart Synne om at det ikke kom til å bli noe særlig syklubb oppi radene, ettersom halsen min har vært så ugrei i dag.

rythm3

Lue og skjerf er viktig, I might get sick. Oh, wait.

Showet var fantastisk! Det var alt fra pirater til jungelmennesker og en reise igjennom tiår. Danseensemblet ble akkompagnert av en flott sangerinne som til og med kunne danse, litt. Spesielt likte jeg å se på Mona og Therese. Det å se Mona gjøre noe annet enn hip hop var herlig, og i tillegg så kunne jeg se hvor mye hun koste seg på scenen. She made my day.

rythm1

rythm2

Søta.

Selv om jeg hadde så vondt at jeg ikke kunne drikke smoothien min, selv om jeg ikke kunne snakke noe særlig og selv om jeg måtte bli henta av pappa i Oslo så har jeg hatt den beste dagen på lenge. Elsker å se flotte mennesker drive med ting de lever for, spesielt når det er noe som jeg også vil leve for.

– Night.

13 kommentar to “The Rythm got me!”

  1. Vebjørn Says:

    Du fikk svar som ein kommentar og ikkje mail som du hadde linka til.. Det er Tommy Tokyo sangar alle sammen og du kan sjekke dei ut på myspacen; http://www.myspace.com/tommytokyo!
    – virkelig eit band eg håpar på å få med meg neste år 😀

    Vart interessant lesing kommentarane på det forrige innlegget ;-p

  2. lundstein Says:

    Thanks! Skal sjekke det ut right away.

    – Ja, morsomt å provosere og se hvordan folk reagerer:p

  3. Fay Says:

    det er det vakreste i verden!
    å se mennesker brenne og engasjere seg for ting de elsker.

    åhhh, jeg kribler bare av tanken.

    I fiil witt yu kjetil!<3

  4. Synne Says:

    Synes det var kos i dag, selvom det ikke ble syklubb 😛 Hehe. God bedring vennen ❤

  5. Oda Says:

    Mona er utrolig flink, hun er så multitalent! Flink i alt liksom.
    Hørtes ikke særlig deilig ut, vær forsiktig da. God bedring:)

  6. JULIE AIDA Says:

    god bedring pusiii!!!1 (again)
    hope your kjeft is oki ❤ siste dagen min på skolen imorgen, så om du vil møtes i 4min for å si haehae, så er det imorgen jeg kan. HVIS IKKE BLIR JEG SKUFFA (tulla, men hadde vært koselig). savner deg, kjære.

  7. JULIE AIDA Says:

    åja, jeg skjønner. nei jeg får nok ikke tid til å gå bort til deg akkurat nå, all pakkinga gjenstår, dusjing og å sove lenge nok til å ikke være dævv kl 5 i natt :// men jaja. du får ha en strålende norsk jul, jeg skal blogge hver dag i california, forventer cumments!!!11 haha. glad i deg pusi! 😀

  8. skijente Says:

    Haha, sjekk bloggen til krag. du lir dissa jævlig. HHAHAHAHA

  9. skigutt Says:

    Her, din krøpling

    http://alexanderkrag.blogg.no/1229352537_n_sitter_vi_p_krydder.html

  10. shårty Says:

    fet jakke!
    god bedring!

  11. Madeleine Says:

    Så digg skjerf du hadde da 🙂 Er du syk enda?:/

Legg igjen en kommentar

