Homage to all of the Rabbits who died in the hands of incompetent magicans.

I den siste sesongen av So you think you can dance, så var det et innslag som gjorde inntrykk på meg. Jeg er en stor fan av Wade Robson og jeg synes at koreografiene og stykkene hans er fulle av følelser og han får meg til å ville kaste meg med på ferden. It may sound dorky, men det er sant. Her er det innslaget jeg snakket om, hva synes dere? Det er helt utrolig vakkert samtidig som det er utrolig teknisk bra gjennomført!

Musikken er så freakishly hot.

Den tidligere filmen ble sletta, så jeg tok frivillig på meg oppdraget om å legge inn en ny en på YouTube. Heldigvis så har jeg alle SYTYCD episodene fra den siste sesongen på PCen så det var ikkje noko problem. Enjoy! Forresten så var det en som sa at det ikke var Wade Robson som hadde lagd koreo’n. You are wrong, sånn btw.


6 kommentar to “Homage to all of the Rabbits who died in the hands of incompetent magicans.”

  1. tinekatrine Says:

    det var skikkelig nydelig ^^

  2. Kong Austnes Says:

    Du er nydelig

  3. Sara Says:

    det ser var sinnssykt bra 🙂 som hun dama i slutten sier ; WOW !

  4. kristin Says:

    sorry mac, men dette er ingen wade Robson koregrafi. Det er fra cirque du soleil og er dermed deres koregrafi.
    Men Wade er rå, det kan jeg si meg enig i.

  5. lundstein Says:

    de sa hvertfall det på so you think you can dance programmet tror jeg når den ble vist, thats all I know. poenget er uansett at jeg digga denne og at jeg digger wade robson;)

  6. Christina Says:

    Den er så utrolig bra! So you think you can dance toppet seg i år med alle de fantastiske koregrafiene. Sitter igjen med utallige favoritt danser etter finalen blant annet denne 🙂

Legg igjen en kommentar

