Lundstein må beklage.

Før operasjonen så fikk jeg høre av veldig mange om at jeg ikke burde glede meg sånn til operasjonen. Jeg gikk jo rundt å gledet meg som om det var livets største månedslønn som stod for dør, men det var det jo absolutt ikke. Jeg vil bare beklage for å ha tatt mange av deres alvorlige råd om at «det her er ikke noe joyride osv» for gitt. Jeg trodde rett og slett ikke på dere, for så lenge jeg slapp skolen så var jeg fornøyd. Men jeg er ikke fornøyd, tvert imot. De siste syv dagene er de eneste dagene i livet mitt jeg kunne klart meg uten, så klart operasjondagen trenger jeg, for uten den hadde jeg fortsatt hatt de stygge kjøttklumpene i halsen. For øyeblikket er jeg aller mest sulten. I dag har ingenting gått ned spiserøret, men tro meg, jeg har prøvd. Its just too much pain.

Men nå begynner jeg å syte for mye, må passe på at dette ikke blir en av de sutre-bloggene… Men jeg er som regel glad, har bare ikke vært det på en stund. I alle fall så får jeg den beste avslutningen på mitt helvetesbesøk, nemlig juleaften. Det er nemlig datoen som avslutter min sykeperiode, kunne godt vært tidligere da men.

Beklager for at dette blir et bildeløst innlegg, noe som er svært sjelden i mitt tilfelle, men jeg er bare fornøyd med at jeg klarte å fullføre dette.  Så til alle dere christmas spirits der ute, ha en fortreffelig uke!

5 kommentar to “Lundstein må beklage.”

  1. Caroline Ulricke Says:

    god bedring da :/

  2. ventor Says:

    uuuuuuuuu subliminal message 🙂

  3. AV Says:

    god bedring! haha, skjønte lett hvem du mente..

  4. fay Says:

    har du opperert hånda o9gså eller?..

    ..neida hhee… jeg føler for deg! 🙂 ❤

  5. lundstein Says:

    Dust, Jenny:p løv

Legg igjen en kommentar

