Look, a movie. Watch it!

Da var dagen kommet for den store julehandelen og jeg valgte å kombinere det med å se på Soulstars ha et promo show på By Porten. Det var faktisk utrolig kult. Jeg fikk kjøpt noen gaver, men resten tar jeg i morgen siden det er søndagsåpent! På den spennende og eventyrlige turen vår, så valgte Simen og jeg og filme litt. Ut fra dette ble det en liten video. Take a look!

You like? Kommer mer filmer om responsen er god.

Haha. (Litt dårlig lyd på slutten der ja.)

De som skal på Lady Gaga konserten i morgen får se Soulstars, bare mye mer og det blir nok sykt stemning. Gled dere.

12 kommentar to “Look, a movie. Watch it!”

  1. Line Says:

    Kul video 😀
    lag en til 😀
    har så lyst til å danse som dem. kan du ikke lage en video av deg når du danser? 😀

  2. GiantLundstein Says:

    kan godt gjøre det men er sykemeldt for øyeblikket så får ikke danset før nyttår. så får vi se hva som skjer etter det;)

  3. Hege Says:

    Bislett kebab er NAM.
    og ja; flere videoer :-D!

  4. GiantLundstein Says:

    Kanskje jeg lager en idag da:)

  5. Evy Says:

    Så kjekk du var da !
    Å jo, lag flere videoer. 😀

  6. Silje Says:

    Så søt t-skjorte du hadde 🙂
    åh, jeg savner å danse når jeg ser slike videoer

  7. Mina Says:

    hva heter sangen som starter ca. 1.50`?

  8. Mina Says:

    kan du si hva sangene heter:=???:):)

  9. GiantLundstein Says:

    sangen på 1.50 heter: They’re everywhere av Izza Kizza

  10. Marlene Says:

    Hei:) hva heter sangen du har i starten av videobloggen? Du har en kjempe fin blogg btw:D

  11. elion Says:

    jaa, hva heter den sangen på førsten? 🙂 veldig bra bloggg, btttwww 🙂

  12. GiantLundstein Says:

    Sangen på starten av filmen heter Robocop med Kanye West!
    Tusen takk!!

Legg igjen en kommentar

