Hva er det som lurer rundt hjørnet?

Nå er all julegavehandling i boks og jeg kan bare lene meg tilbake og nyte førjulsperioden. Da får jeg sikkert sett ferdig andre sesong av Entourage som jeg nettopp har fått på den nye 42 tommer tv’en jeg har fått inn på rommet. Den tar nokså stor plass, men verdt det.

På lørdag var Simen og jeg i byen. Da var jeg innom Tatler av alle steder og på en butikk der fant jeg den fineste og herligste genseren. Gjett om jeg skal ha den! Med en gang julen er over så er nok den inni i skapet mitt.

Hva synes dere? Glæd mæ.

jul

Før jeg køyer, så skal jeg høre igjennom den nye Keane plata jeg har kjøpt,  Perfect Symmetry. Hittil har den vært herlig og veldig behagelig. Liker Keane, for de har alltid låter som får meg i godt humør!

– Night.


15 kommentar to “Hva er det som lurer rundt hjørnet?”

  1. norstrom Says:

    Sinnsykt kul genser 😀 Buy it if you dont get it 😉

  2. GiantLundstein Says:

    Men jeg må spare litt penger, så får se om jeg får noe gaverkort eller no til jul. Men hvis ikke så skal jeg nok få gravd frem no lommerusk;p hehe.

  3. adriian Says:

    kuleste genseren 😀

  4. JULIE AIDA Says:

    den var dritstygg æsj ass, hilsen anonym

    TULLA

  5. ole-wombat Says:

    42-tommers!!!!!!!!!!!!!!!11 på rommet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 omg jeg har en 14 tommers ellerno i leiligheten min jeg ):

  6. GiantLundstein Says:

    haha:p er nok bare midlertidig. vi driver å lager en stue til meg i et lite «hus» vi har ute. så den skal inn der, men siden pappa kjøpte tven lenge før stua er ferdig pussa opp så får jeg ha den på rommet i alle de dagene han bruker på å gjøre den ferdig. heldige meg, siden han er slowpoke:)

  7. JULIE AIDA Says:

    men ole, tven din har en VELDIG FIN LAPP PÅ SEG DA, SÅNN HAR IKKE KJETIL. be thankful, you twat.

    men du, legg til bloggadressen din når du kommenterer, enklere for meg å komme meg hit, knis. I MISS YOU TOO!!! jeg så på bilder av oss fra ungdomsskolen for litt siden, jeg lo så jævlig. savner det

  8. GiantLundstein Says:

    Greit. Skal skaffe meg lapp på tv’en (hvordan lapp?..). Jeg vil heller ha en 14 tommers med en lapp på enn en 42 tommers.. Faen..

    Done btw, Jules.

  9. JULIE AIDA Says:

    ole har sånn lappemaskinsak der du velger bokstaver også kommer det sånn remse ut av alt du har skrevet, så lagde jeg en remse der det stod «JEG ELSKER TISSEN DIN. HILSEN KJÆRESTEN DIN» og klistra den på toppen av tven, også hadde han foreldrebesøk noen dager etterpå. upzz…

    THANK YOU IM SO THANKFUL AND PLEASED :D:D:D:DDDD hhahaeha nei for jeg ser helt grusom ut ahhahea

  10. JULIE AIDA Says:

    hahaea fin lapp.

    natta posi :D:D:DD:DDD

  11. Madeleine Says:

    sv: Så bra du er frisk da 😀 Huff, jeg er blitt litt syk nå, typisk..

  12. Madeleine Says:

    sv: Så spennende! 😀 Hvor mye legg ut før og etter bilde da. Lykke til 🙂

  13. Madeleine Says:

    mente å skrive «hvor mye? og legg ut før og etter bilde da!»

  14. tinekatrine Says:

    jupp, er jeg som har tatt de bildene : ) takk.

    fresh genser! kunne godt hatt den selv.

  15. Vebjørn Says:

    Kor er gensaren frå? Spinnvill!

Legg igjen en kommentar

