We danced.

Gaga var helt fantastisk. Ikke bare var hun mye show, men hun var helt utrolig lættis i tillegg til at hun er god til å danse og har de feteste klærne. Hun hadde med seg noen dansere som var med på å lage det syke showet, awsome. Samsaya startet på scenen og var mye flinkere enn jeg hadde trodd, hun overrasket meg positivt. Samsaya ble etterfulgt av de fantastiske Soulstars. Må bare si at jeg er så utrolig stolt av dem, stolt av at jeg er en Soulstar Trainee! De var helt utrolige! Alle blant publikum digga dem og de fikk sykt med jubel.

Hele konserten ble avsluttet av en forsiktig stagedive som endte med at Lady Gaga måtte bli bært ut. Haha. Lurer på om hun kanskje hadde kost seg litt med den norske «snøen» før hun gikk ut på scenen.

n616125023_5132433_3201

Gaga-crew med Soulstars
Stig Don Olsen – www.doap.no

Billettene jeg fikk selv og til konkurransen fikk jeg takket være Stig. Han er alltid like herlig. Vil bare takke han for en helt fantastisk kveld. Han og noen av Soulstars jentene jobbet med å promote konserten og reklamere for Nokia. De gjorde alle en flott jobb.

n616125023_5111879_8036

Ida, Maggie og Jenny
Stig Don Olsen – www.doap.no

n616125023_5132425_1348

Meg med de dansende Soulstar’ene
Stig Don Olsen – www.doap.no

For å si det sånn, for dere som ikke var der, dere gikk glipp av noe. Derfor viktig å delta i konkurransene mine, myes.

– Out!

8 kommentar to “We danced.”

  1. Cathrine Says:

    Så sinnsykt kuult! Soulstars er veldig flinke:-) Lady Gaga også! Ville være der, men bor altfor langt unna:-(

  2. Madeleine Says:

    Så utrolig moro! Du er heldig som er med i den gruppen 😀 Synd at du ikke kunne danse da :/ Det var en rå konsert/show 😀

  3. Madeleine Says:

    Så utrolig moro! Du er heldig som er med i den gruppen 😀 Synd at du ikke kunne danse da :/ Det var en rå konsert/show 😀

  4. GiantLundstein Says:

    Cathrine: Ja, de er flinke! Du får komme på en annen konsert da:)

    Madeleine: Jeg er bare trainee da, men fortsatt! Ny audition til Soulstars 9 januar, bare å komme da. Konserten var rå ja!:D

  5. Monicaa;* Says:

    Åh wish I was thereee!

    Keep on dancing<3

  6. Madelen Says:

    Oh my gosh…..du så Lady Gaga?!

  7. GiantLundstein Says:

    Yes I did:) Hehe. Det var awsome.

  8. Madelen Says:

    Wææ, du er sånn sjikkelig heldig:D.

Legg igjen en kommentar

