Det er i natt man aldri klarer å sove ikke sant?

Jeg regner med at lille juleaften natten blir litt lengre enn de vanlige nettene. Gleder meg veldig! Ikke bare til gavene, men etter jeg har blitt frisk igjen så savner jeg virkelig å få spist noe ordentlig god middag. Da snakker jeg om pinnekjøtt med kålrabistappe. I could kill for it right now. Bare jeg som liker pinnekjøtt? Nesten alle jeg kjenner spiser ribbe, skjønner ikke hvorfor. Ribbe og den ekle harde greia på toppen, får det ikke ned i magen jeg.

I morgen kommer jeg til å lage en liten julevideo, vet ikke helt hva den skal bestå av, men regner med at jeg viser den nye jakka mi siden det er en del som har spurt etter den. I tillegg så får dere se håret mitt uten at jeg har på meg maske. Beklager den maska altså, men den er så sykt kul! Må bruke den i et show en gang.

Her er showet til Soulstars fra Lady Gaga konserten. Den er filmet og lagt ut på YouTube av… Gjett hvem? Stig så klart! Mannen over alle menn, hehe.


mc3a6sk1

Phantom of Oppegård? Right.

13 kommentar to “Det er i natt man aldri klarer å sove ikke sant?”

  1. JULIE AIDA Says:

    stemmer for phantom of the upyard.

    btw plx mention me in your video, savner å høre deg si navnet mitt (seriøst)

    (…im still serious)

  2. Monicaa;* Says:

    Heia kjetil! Jeg er helt enig. Umulig å sove. med tanke på at klokka er nesten halv 5 vurderer jeg nesten å døgne. Men grunnen til at jeg er innom deg nå

  3. Monicaa;* Says:

    ups. vet ikke helt hva som skjedde der. men anyway. grunnen til at jeg er innom er at jeg nettopp surfa litt Ellen DeGeneres på youtube. Jeg kom over et klipp som jeg bare måtte vise deg, mulig du har sett det. Men jeg digger deeeet!:) Håper du gjør det også! Min julegave til deg. Ha en super feiring<3 bli frisk og spis masse!

  4. Monicaa;* Says:

    også burde jeg kanskje lagt ved link eller? haha http://www.youtube.com/watch?v=T57XcaZ3vBg&feature=related , there you go! klokka er mye.

  5. Maarn Says:

    GOOOD JUL, Kjetil 😀 Godt å hære at du kan spise ordentlig igjen. pINNEKJØTT ER TINGEN 😉 haha, er såååååå enig med deg. Gleder meg sykt til middag 😛 Kjempekoselig å møte på deg i Ski, vennen! Ha en riktig god jul, glad i deg! Klem maren!

  6. GiantLundstein Says:

    PINNEKJØTT!! YEAH!!:D Det var veldig koselig å møte deg ja:p Du får ha en herlig jul Maren, glad i deg også søta:)

  7. tinekatrine Says:

    jeg har så lyst til å ta bilder med sånne masker en gang..

  8. Tonje Says:

    Pinnekjøtt er det beste jeg vet! Har allerede spist det 4 ganger i år=P Jeg liker å høre om østlendinger som spiser pinnekjøtt. Ribbe er bare en kjedelig søndagsmiddag. Sånn du setter i ovnen, går en tur, også er maten ferdig når man kommer hjem. Kjedelig=P
    Pinnekjøtt er mat på høyt nivå!
    – God jul=)

  9. GiantLundstein Says:

    Haha, Touché Tonje. Ribbe er crap, indeed:p Men hver sin smak da of course!
    – Video blir postet any second people!

  10. julie aida Says:

    HEEEIII KJETIL OG GOD JUL!!!!!!

    jeg skal se hva jeg får gjort, jeg har kjøpt solbriller til oscar, ole og meg selv nå :p kan ikke love noe, for vi skal noe hele tiden. men om jeg kommer meg tilbake dit, så gjør jeg det! men åssen vil du ha da? wayfarers? for det har de tonnevis av. er til 8 dollar pr, så ikke så dyrt som bleudame.com 😉

  11. julie aida Says:

    den er greeeeiii. still, cant promise you anythin’ yet though.

    GOD JUL!!! GLEDER MEG TIL VIDEO’N :D:D:D

  12. AV Says:

    æææ, creepy!

  13. Marte Says:

    Pinnekjøtt er det beste, ja! 😀
    har akkurat spist det. Nydelig
    Ribbe er ikke godt. klarer ikke spise det..
    – GOD JUL

Legg igjen en kommentar

