Jeg finner ikke på en passende overskrift…

Som alle andre så har jeg alltid lyst på en smakebit av juleaften allerede noen dager før, derfor ender jeg alltid opp med å kjøpe litt til meg selv i førjulsperioden. Regner med at jeg ikke er alene om det. I dag endte jeg opp med en ny jakke fra Sessions, takket være Simen pluss en ny haircut. Det var deilig å få bort alt håret, men ro ned, det er mer igjen.

Fant en sykt freaky maske som jeg lekte litt med sammen med kameraet.

Hva synes dere om min nye haircut?

dc3234

Skal vise dere den nye jakka mi snart, men resten av kvelden blir nok sammen med familien. Skal pynte juletreet nå. Håper dere alle får en veldig fin lille juleaften.

– Out

7 kommentar to “Jeg finner ikke på en passende overskrift…”

  1. Vebjørn Says:

    Haircuten ser bra ut – kom med jakka òg ;:
    – god jul!

  2. Marte Says:

    Såg veldig stilig ut, men klarte ikke å fokusere på stort annet enn den skumle maska. Haha 😉
    God jul, keep up the good work!

  3. GiantLundstein Says:

    Tusen takk:D Vet, maska er freaky..
    Jakka kommer sannsynligvis i morgen, sammen med alle de andre førjulsgavene:)

  4. Vebjørn Says:

    Hehe, no har det seg sånn at eg ikkje kjem til å vere i Oslo før neste sommar så får sjå den glippe då .-D

  5. Vebjørn Says:

    Haeha, det går fint – florerar av kule gensera i Bergen òg, og det er egentlig mykje eg kan kjøpe, men måtte høyre ;:

  6. Vebjørn Says:

    Kos deg med den!
    – god jul! ;:

  7. JULIE AIDA Says:

    HAPPY HOLIDAYS .D:D:D:D:Ddd

Legg igjen en kommentar

