Forandring fryder, right? Please tell me that I’m right.

Jeg er en person som liker forandringer og siden jeg er inne på denne siden veldig ofte, så er jeg ofte villig til å gjøre noen små endringer. Derfor valgte jeg å endre header (no offence Carine, jeg digger den gamle), fordi denne var litt mer enkel og rolig i fargene. Bare å skrike ut hvis jeg har gjort en major feil altså, det er tross alt dere som skal lese denne. Jeg har også planer om å endre litt på layouten, ikke endre theme, men bare gjøre noen små justeringer. Er ikke sikker når det skjer, men skal prøve å ta tak i det så fort som mulig. Tror det blir bra!

Er det greit at jeg har denne en liten stund?

dc932231

11 kommentar to “Forandring fryder, right? Please tell me that I’m right.”

  1. Sonia Sande Says:

    Jeg likte denne headeren kjempe godt 😀

  2. Huong Says:

    Godkjent header ja : D

  3. JULIE AIDA Says:

    approved. likte min best av alle, da. som var der i 2 sek engang :))))

  4. Marte Says:

    Like the new header 🙂

  5. kåre Says:

    nå som det er nytt år snart passer det goood with something new!

  6. GiantLundstein Says:

    bra folk liker den, for jeg har ikke lyst til å bytte:p

    «Kåre»: Ja, så sannelig:p

  7. adriian Says:

    den var bra, var bare så uvant etter alle fargene :p

  8. marte Says:

    headeren var kjempefin!
    Den forrige var kulere, men denne var på en måte finere!:p

  9. GiantLundstein Says:

    enig med dere.

  10. Sanne Says:

    alle headerene dine er bra 🙂

  11. Carine Says:

    😦

Legg igjen en kommentar

