My new Pa:nuu.

Den genseren jeg kjøpte var den jeg hadde vist tidligere. Endelig er den min, og jeg gleder meg til å gå med den! Dette er jo en genser som jeg kan bruke hvor som helst, slacking hjemme eller ute. Dere er enige at det er digg å gå med klær som nesten ingen andre har? Jeg føler jeg gjør det noen ganger, og det er den diggeste følelsen. Folk spør meg hele tiden: «Hvor har du kjøpt den?», «Hvordan merke er det?», «Har aldri sett den før! Hvilke butikk?» osv. Det synes jeg er litt gøy.

Her, ta en titt på den!

11panuu1 11panuu2

Er den fresh eller hva?

Denne kommer nok til å være på meg i kveld når jeg, familien og hele Andreas sin familie skal på kino idag. Gjett hvilken! Of course, Max Manus. Jeg er helt i 100 for øyeblikket, gleder meg helt sinnsykt. Men før den tid, så kjører jeg på med noen episoder av Entourage.

Dere får ha en fantastisk 3. juledag! Enjoy.

– Out!

10 kommentar to “My new Pa:nuu.”

  1. julie aida Says:

    looks aint the issue 🙂

  2. julie aida Says:

    haha fyfaen så stygg smiley. skal aldri bruke smileys her ever again

  3. mia Says:

    hvem er andreas? fresh genser.

  4. maddiiee Says:

    tett fresh :] har linket deg btw!

  5. anya Says:

    Hellooo ! Den genseren kledde du må jeg si.

  6. Monica Says:

    Den var sykt fett! Jeg er helt enig i at det er digg å gå i klær ikke alle andre har. Faktisk blir jeg litt deprimert hvis andre har helt likt på seg på skolen f.eks. Og gensern var digg:) Alle mine fave farger in one.

    Max manus bra?

  7. GiantLundstein Says:

    Mia: Andreas er kompisen min, han høye (Hightower om du vil:p)

    the rest: thanks! 😀 elsker den. den er ikke bare fresh, den er sykt digg å gå med!!

  8. GiantLundstein Says:

    Monica: Max Manus var bra ja, kommer et lite innlegg any time!

  9. ole-wombat Says:

    den var relativt fresh!

  10. julie aida Says:

    skal jirræ fresh jæ….

Legg igjen en kommentar

