En-to-urage! Ordspill..

I dag har Entourage blitt kjørt nesten nonstop på TV’en min. Deilig med sånne dager en gang i blant, enda deiligere er det å bli fortest mulig ferdig med Entourage slik at jeg slipper å bruke opp tiden min når skolen begynner igjen. Jeg har nemlig som nyttårsforsett å jobbe mer med skolen og kanskje minke fraværet en smule, eller mer..

Selv om julen snart er over så er det fortsatt mye jeg ønsker meg! Og heldigvis for meg så er det ikke lenge til bursdagen min, 4. februar alle sammen, 4. februar (jeg blir 18!!). Av den grunn tenkte jeg at jeg kunne vise litt hva jeg ønsker meg, i tilfelle dere fikk lyst til å overraske meg med noen gaver i posten, haha. Takk på forskudd!

wishes

Dette er vel egentlig bare en brøkdel av hva jeg ønsker meg. Noe dere liker her eller noe dere hater?

Men nå er det familiegathering foran TV’en for nå er det Lystløgneren. Did I mention that I love Jim Carrey?

Ikke glem konkurransen under, der dere kan vinne et helt nytt og fresht par solbriller! ITS YOUR PICK!

Out!

11 kommentar to “En-to-urage! Ordspill..”

  1. frøken iiida Says:

    Digger skjorta…:P

  2. shårty Says:

    Kul klokke!

  3. maddiiee Says:

    omg hvor er den lilla skjorten fra? den er perfekt.

  4. GiantLundstein Says:

    Kidrobot: Stress
    LRG tee: Stress
    Vans: Stress
    Nixon klokke: Stress/Robins Hood eventuelt fra flere freshe steder
    Pa:nuu tee: Vet ikke.
    Pa:nuu skjerf: Vet ikke :(:(:(
    Pa:nuu skjorte (rutete): Så den i vinduet på Tatler, men fant den ikke i butikken:(

    Der kan man finne det, så da blir det veldig mye lettere for dere å kjøpe gave til meg:P haha.

  5. julie aida Says:

    hata alt sammen, stygt

    greeit, da får jeg se den med kjæresten min da :((:(( æsj!

  6. julie aida Says:

    haha neida. jeg likte den lynfargatskjorta og klokka, bare at min klokke er finere :D:D:D:DD: hihihi

  7. maddiiee Says:

    mente den rutete skjorta 🙂 sykt fresh

  8. maddiiee Says:

    da skal du få grabbe en til meg og 😉

  9. julie aida Says:

    hihi veite ❤ ❤ ❤

    serr? hm merkelig. men den var fresh

  10. ruterknekt Says:

    Klokka var kul! Og jeg liker ikke klogger, egentlig, men ja, den var kul. 🙂

  11. GiantLundstein Says:

    Enig med at den rutete skjorta er fet, derfor jeg har den på bildet altså, men ønsker meg den aller mest!

    Og klokka. Siden du egentlig ikke liker klokker, Ruterknekt, da må den være kul as:P

Legg igjen en kommentar

