Konkurranse, vinn nye shades!

Tidligere har jeg hatt noen konkurranser som har slått an, men alle kunne ikke delta. For eksempel:

– header konken, alle kunne delta, men alle er ikke like gode i photoshop.
– Lady Gaga konken, alle bor ikke i Oslo.

Så derfor tenkte jeg og fyre løs med en ny konkurranse som alle kan delta og vinne på! Konkurransen er sponset av www.rockdenim.no så vinneren kan velge seg et hvilket som helst par solbriller fra denne siden. Det er kult! Sjekk ut siden.

bloggkonk1

Hvem er det som rer opp sengen sin her på Greaseskolen?

Svaret ditt skriver du i kommentarfeltet! Husk og oppgi mailadressen i mail-feltet slik at jeg kan kontakte vinneren.
Vinneren blir kåret slik, jeg trekker en vinner blant alle som har svart riktig! Dette skjer sannsynligvis i morgen kveld hvis ikke om to dager.

Lykke til!

– Out!

42 kommentar to “Konkurranse, vinn nye shades!”

  1. Ida Says:

    Thomas 🙂

  2. Joakim Says:

    Thomas Stokke ?

  3. maddiiee Says:

    DET ER DEG 😀

  4. GiantLundstein Says:

    Haha:P

  5. Joakim Says:

    Thomas stokke right?

  6. Jonas Says:

    jeg vil vinne! så jeg tipper thomas stokke. hatt en bra jul, kjetil? prekas

  7. Helgis Says:

    jeg har lyst til å svare thomas stokke?
    haha 😉

  8. adriian Says:

    Thomas Stokke?

  9. adriian Says:

    Thomas Stokke?

  10. Deltaker Says:

    DET ER MEG!!!

  11. GiantLundstein Says:

    Deltaker: RIKTIG! Det er deg! Haha. Synd du ikke ga navnet ditt:p

    Lykke til folk!

  12. Katarine Says:

    Det er Deg.

  13. Emilie Says:

    Kjetil André Lundstein 🙂

  14. Cathrine Says:

    Det er Bjørnar?:D

  15. adriian Says:

    Thomas Stokke igjen da ! har du d nå eller ? :p

  16. celine Says:

    Kjetil André Lundstein 🙂 god jul videre!

  17. Jenny Says:

    Første jeg tenkte: Oi, Kjetil har fått seg muskler. Rawr.
    Men i og med at jeg ikke så på Grease, så aner jeg ikke. Er det deg?

  18. Anette Says:

    Mikkel Gythfeldt tror jeg:)

  19. Kristin Says:

    Mikkel Gythfeldt

  20. marrii Says:

    VET! Eivind?

  21. Ida Says:

    Thomas Stokke ? 🙂

  22. Danby Choi Says:

    UHH, det er jo ikke Kjetil da!

    Hmm – så ikke på Grease, bare de første episodene, men… Sier det de fleste svarte: «THOMAS STOKKE»… Det er jo trekning 😉

    DC

  23. Mathilde Says:

    Mikkel Gythfeldt?

  24. Joakim Says:

    Er det trekning? større sjans hvis du svarer flere ganger el, hehe. Er sikker på at det er Thomas ass

  25. GiantLundstein Says:

    Er trekning ja, men hjelper ikke å svare flere ganger er jeg redd. Haha.

  26. Silje Says:

    Vegard Kristiansen :))

  27. iii Says:

    Er sikkert han dødsdigge Helga er forelsket i?

    Thomas Stokke 😀

    XOXO

  28. Alexander h Says:

    hmm, slår terning.. det ble..hmm. Thomas Stokke!?

  29. kristoffer Says:

    Thomas stokke..!!!

  30. kristoffer Says:

    Thomas Stokke 🙂

  31. gautiz!!! Says:

    Er ikke Thomas mye lavere a? Jeg tror dette er Bjørnar! Må være det. Fett at du var roommate med Bjørnar da!!

  32. Sonia Sande Says:

    Thomas Stokke 😀

  33. Eva sevaldsen Says:

    Thomas stokke ;P

  34. MAGDA!!!!!! Says:

    thomas!!

  35. Tarjei Says:

    Dettane er retten og sletten Thomas Stokke (eller kanskje Eivind);-)
    Tipper vi sier Thomas jeg.

  36. CC Says:

    Den karen der heter Thomas Stokke. Han går på Rud videregående skole!!haha,, Thomas har til og med bursdag på samme dag som meg;) 14 juni!! Wee;D Også var han rom kameraten til Kjetil Andrè;*

  37. Marte Says:

    Thomas Stokke ?
    Litt usikker, men gir det et forsøk 😀

  38. YourFather Says:

    Det er deg?

  39. Sanne Says:

    Thomas Stokke tror jeg 😀 !

  40. Caroline Ulricke Says:

    tror det er deg jeg, men im not sure (:

  41. Tina Says:

    Thomas Stokke? 🙂

  42. GiantLundstein Says:

    Takk for innsatsen til ALLE sammen! Konkurransene mine går ingensteder, så bare å prøve igjen neste gang.

    – Night.

Legg igjen en kommentar

