Driving, shooting and catching up.

Nå har jeg vært ute å øvelseskjørt med han derre far min og jeg begynner å bli dyktig, belive me. Henger kanskje litt etter i forhold til alle kompisene mine som bare venter på å bli 18 for å få lappen praktisk talt servert. Jeg derimot har litt mer å jobbe med, men det er vel min egen feil.

Om litt så drar jeg til Alexander! Han har vært i USA i noen uker nå og jeg har virkelig lengtet etter å se han igjen, er avhengig av min beste venn. Sykt at det er så mange som drar til USA for tiden, når er det min tur? Gawd. Må dra dit snart.. Uansett, så skal Alexander og jeg finne på noe morsomt, noe som er morsomt for dere også! Vi skal nemlig begynne å filme til vår nye serie som blir sendt akkurat her, nemlig «Magic of the Week – med Alexander og Kjetil»! Dere bør glede dere for dette blir gøy. Dere gleder dere? Ja, ser det.

Alexander har deltatt i Norske Talenter og kom videre fra første auditionrunde, om han går videre til semifinalen vet vi ikke ennå. Om han gjør det, så er det viktig at han får deres stemmer. Han fortjener det virkelig!

freshness2

Hva synes dere om sommeroutfit’n? (Random)
Savner å gå i shorts..

5 kommentar to “Driving, shooting and catching up.”

  1. julie aida Says:

    heheh går i shorts og tights jeg ;));)););) aah deilig du er kjetil

  2. Eva sevaldsen Says:

    Ikke verst ikke verst ;P Liker stilen din alså,den funker den stilen der alså kjetil ;P

  3. tonje marie Says:

    bra stil! savner sommeren :\

  4. GiantLundstein Says:

    Julie: Ikke frist meg til å slenge på meg et par shorts her hjemme a. Nei DUU er deilig. 10hi..

    Eva: Takk Eva!

    Tonje: Tusen takk. Savner den selv, noe sinnsykt!

  5. Cathrine Says:

    Jasså? Fisker etter komplimenter? Høhø

Legg igjen en kommentar

