Gratulerer, men hvem er vinneren?

Nå er konkurransen over og dere vil nå se hvem som gjorde klar senga si på Greaseskolen. Han var min romkamerat, så beklager, det kunne ikke være meg.

sl371786

For dere som svarte Thomas Stokke, dere svarte riktig! Bra jobba. Til dere andre, dere var ikke altfor langt unna! Han var til og med med på konkurransen! Han sa jo hvem det var, hvorfor skjønte ikke alle det a? Herregud… Tulla;

thomasstokke1

Vinneren trekkes i filmen under, lykke til!

Vinneren får en mail av meg med litt info. Gratulerer!!

8 kommentar to “Gratulerer, men hvem er vinneren?”

  1. Monica Says:

    Såå søt du er:D

    Gratz Ida!:)

  2. Alexander h Says:

    Bra konk!!!
    Grattis til IDA!:D

  3. julie aida Says:

    haahhaahhea du må kødde mer, kjetil, jeg ler meg ihjel av ingenting, lawl

    KANYE!!!!!!!!!! thats ma boi.

  4. iii Says:

    HVA FAEEN? du lurte meg med vilje…
    «vinneren er IDA………syvertsen!»
    Var sikker på at jeg vant jeg!!!!

  5. GiantLundstein Says:

    Julie: kødde mer? hva mener du?:P haha

    Ida: hahahaha, tenkte faktisk på det! var derfor jeg sa det sånn. haha xD jeg er slem:p var liksom 3 ida’er. unnskyld<33333333

  6. iii Says:

    jeg visste det:( u’r bad !

  7. julie aida Says:

    du er liksom… helt normal i videoene dine (eller, den der da), og jeg vet du kan kødde og være mer kjetil. om du skjønner, haha. never mind, i love you anygays boo ❤ ❤ ❤

  8. GiantLundstein Says:

    aah skjønner:p bare vent til magic of the week filmene! var hyper under alle opptakene så de blir bra:p første episode har «premiere» på fredag!

Legg igjen en kommentar

