Leserrekord!

Jommen meg fikk jeg ikke ny leserrekord igår. Eller jeg vet ikke helt hvor mange lesere jeg hadde, men hadde hvertfall over 1000 treff på siden min. Siden jeg ikke er den mest rutinerte og bloggsmarte «bloggeren» så vet jeg ikke om det er veldig bra eller ikke.

Snart har jeg tilsammen 40 000 treff, uansett hva folk sier så synes jeg det høres mye ut. Virker som om konkurransene og filmene er de som slår mest ann, så kommer nok til å bli mer av dette. Høres det bra ut ?

Her er de mest populære filmene! Ikke nøl med å subscribe på YouTube (jeg heter «Kedil» på YouTube). Da vil dere få beskjed på mail hver gang jeg kommer ut med nye filmer!

Her er de mest populære filmene mine på YouTube:

Baker Kjetil

Legg merke til sangene, elsker dem

Hvordan type filmer synes dere er best? Husk, snart begynner Alexander og jeg med «Magic of the Week»!

Vinneren av konkurransen kåres i kveld, så fort deg med å få inn en kommentar!

7 kommentar to “Leserrekord!”

  1. Marte Says:

    Grattis med leserrekord! 40 000 treff tilsammens er mye 😀

  2. Marte Says:

    sv: Ja, fisking er sinnsykt gøy! Spesielt på hytta vår, der får du fisk uavhengig om du er en god fisker eller ei 😉

    Isj, kjenner den skrekken der. Tror de fleste hadde fått panikk i en sånn situasjon! :<

  3. tinekatrine Says:

    woh.. 100 treff på en dag er mye for meg :/

  4. GiantLundstein Says:

    Jøss, da har jeg en del lesere på siden min after all da! Det er ikke verst. Får håpe det fortsetter å gå upwards!:D

  5. DeadBarbie Says:

    Gratuleeeerer!

  6. Mina Says:

    er du hetro ?:) bare lurer

  7. GiantLundstein Says:

    ja. jeg er hetero.

Legg igjen en kommentar

