Bytur med min posse, Kjetil and his b*@#hes.

Etter en god natts søvn så er jeg nå oppe litt før normal tid for jeg skal nå til byen med Andreas og Alexander. Vi skal handle litt og kanskje se om vi finner noe fint til nyttårsaften, veldig veldig viktig! Det kommer til å bli den beste nyttårsfeiringen på lenge, akkurat som dette har vært den beste julen på lenge. Føler det på meg! Gleder dere, dere til nyttårsaften?

I går var jeg hos Alex og til min forbauselse og totale overraskelse, så hadde han kjøpt to julegaver til meg! Gawd, er det mulig å være så snill? Jeg ble hinsides glad for gavene, bare se selv! Er ikke dette herlig?

alexgave1 alexgave2

Ikke bare er han snill og kjøper gaver til meg, han kjøpte de feteste tingene også!

Takk Alex.

Forresten så regner jeg med å få ferdig første episode av «Magic of the Week» til fredag, så da blir det premiere på fredag den 2. januar. Regner med at den blir sluppet i 17-18 tiden. Be there, you should look forward to it!

– Have a nice day, I’m out!

7 kommentar to “Bytur med min posse, Kjetil and his b*@#hes.”

  1. maddiiee Says:

    så kule julegaver fikk ikke jeg! :O og joda, nyttårsaften blir greit ihvertfall. krysser fingrene!

  2. Madelen Says:

    Jeg har sett deg før….Freche briller (Y)!

  3. Vebjørn Says:

    Alex kan det å fikse julepresangar!

  4. GiantLundstein Says:

    Madelen: Hvor har du sett meg før?:P

    Vebjørn: Ja, indeed!

  5. Madelen Says:

    Jeg aner ikke:), sikkert i byen eller no sånt ;P

  6. Sonia Sande Says:

    Jeg gleder meg som en liten unge til nyttårsaften 😀

  7. julie aida Says:

    nyttårsaften min blir fet oxo, for jeg skal se yesman på kino (nye filmen til jim carrey) og se fyrverkeri over hele los angeles og spise meg feit på digg mat :D:D:D

    KUL hoodie og glazzez!!!1 alex er søt han : D

Legg igjen en kommentar

