We’re back in Wisteria Lane, wuhu!

Nå kom nettopp pappa løpende opp, med rop av glede «Det er frustrerte fruer!». Visste ikke at det hadde kommet ny sesong, hva med å reklamere litt? Uansett, deilig å være tilbake klistrett foran de frustrerte fruene. Elsker den serien. Noen som så dagens episode? Det er så synd at Gabriella er blitt «stygg»..

For første gang på en stund, så jobbet jeg idag. Merket det allerede etter en time, at jeg hadde vært borte en stund. Ble sliten med en gang, og tenkte bare på å komme meg hjem. Men til min overraskelse så varte jeg i hele 4 og 1 halv time!

I dag har jeg kjøpt inn de nødvendige varene til morgendagen og er klar som bare det. Nyttårsaften starter hjemme hvor Simen, Andreas, Alexander og jeg skal spise deilig pinnekjøtt. Mamma ordner, you see. Gleder meg veldig, for på nyttårsaften møter jeg alltid mennesker jeg ikke har sett på en stund og det er alltid koselig!

Skal dere noe spennende i morgen?

1b

Gawd, I love this sweater.

21 kommentar to “We’re back in Wisteria Lane, wuhu!”

  1. GuriPuri Says:

    De har jo reklamert drit lenge!

  2. GiantLundstein Says:

    Haha seriøst?:p Sier litt om hvor lite jeg ser på tv2.. Haha:p

  3. Marte Says:

    whot? Frustrerte fruer, ny sesong?
    Og jeg fikk det ikke med meg?! ;p
    Vanlig tid eller? 😛

  4. GiantLundstein Says:

    Ikke jeg heller! Haha:p

  5. GuriPuri Says:

    Gikk 21.30 på tv2 😛

  6. Monica SNØ Strand Says:

    Dagens episode var utrolig forvirrende.

    og jeg må bare skuffe deg, jeg har kjøpt maken genser i dag. haha måtte ha den. Bra vi ikke bor på samme plass;*

  7. GiantLundstein Says:

    haha, tar det heller som et kompliment jeg monica;) så lenge du sier til folk at det var jeg som viste deg den;p hehe.

  8. Monica SNØ Strand Says:

    Avtale:)

  9. christine Says:

    Haha, du er flink ass :p hele 4 og en halv time 🙂

  10. GiantLundstein Says:

    ja:p haha. heeelt sykt. skulle ikke tro det xD

  11. christine Says:

    haha, nei! 😛 natta 🙂

  12. GiantLundstein Says:

    slightly ironic there, yes:p

  13. julie aida Says:

    haha BRA! kult 😀

  14. Sonia Sande Says:

    Oyoyoy, skal si det går i samme tankegang her da:D

    Jeg blir dratt med på en fest av en venninne, blir kjempe koselig! Bare problemer med å finne ut hva jeg skal gå i. :/
    How do you look tomorrow night? 😀

  15. julie aida Says:

    HIHHIHI SUCKS FOR YOU :DDDDDDDDDD

  16. julie aida Says:

    whatever, jeg kan gå i shorts og bli tanned, SUCK ON THAT, hah!

    men jeg må ta en tur til starbucks nå, vi argumenteres senere pjusk

  17. Sonia Sande Says:

    Høres veldig bra ut! Skulle tro det var så lett for gutter, bare dra på deg en dress og du ser strålende ut liksom, men det er jo slett ikke slik. Du har stil 😀

  18. Sonia Sande Says:

    Haha, selvfølgelig, bloggen din er jo kjempe bra! 😀
    Innom her alt for mange ganger dagen! x)
    Antrekk? sliter virkelig bigtime. Stjeler kanskje din ideè om å stappe et par ullsokker ned i skoene, haha!

  19. Sonia Sande Says:

    Det liker vi! 😀
    Flott, kan garantere det blir bra om du drar de utenpå den svarte monday buksen! haha!
    Å så smigret jeg blir, men tro det eller ei, jeg har ingen varm nyttårs kjole! Vurderer å kun gå med stilongs og UGG’s, det blir jo fantastic eller hva sier du? 😀

  20. Marte Says:

    hah, ok. :p
    21.30 på tirsadager, det må jeg huske.
    De må jo ha reklamert sykt dårlig, da!
    Eller så er det bare det at jeg har sett lite på TV2 i jula:p

  21. Fay Says:

    jævla heit bilde av deg 😉

    ses på lørdag, og jeg gleder meg!!
    (og vi skulle jo også egentlig ha møttes. din fis. min fis. fis)

    fis fis

    :*Schnappis

Legg igjen en kommentar

