Hadet bra totusenogåtte.

Nyttårsaften er neste stopp og jeg gleder meg som en liten unge. Bare håper kvelden ender litt bedre enn i fjor.. 2008 har vært det herligste året faktisk, dette året har vært fullt av opplevelser og herlige øyeblikk. Jeg har valgt å oppsummere for hver årstid hva som har skjedd i livet mitt som er viktig for meg.

Vinter 2008:

Denne vinteren var en ny start for meg og da tenker jeg på dansen, jeg ble med i den nyoppstartede dansegruppa Breakdown sammen med noen av vennene mine. Vi trente litt og hadde det gøy, til vi plutselig stod på scenen (gulvet) under Sumprock festivalen. Vi hadde klart å utmerke oss lokalt og nye oppdrag ble lagt i våre hender.

Vinteren 2008 var fylt med yppige Geilo besøk ettersom vi dro med skolen og deretter var jeg med Simen S. Tanken på dette gjør at jeg virkelig savner å stå i bakken..

bd

Bildet som representerer vinteren 2008

Vår 2008:

Denne våren endret meg virkelig som person og i ferdigheter. Jeg hadde prøvd meg på en audition til en revygruppe hvor noen av vennene mine ledet alt sammen, jeg kom med i gruppa og vi jobbet hardt for å få til den beste forestillingen. Mye av våren gikk til dette arbeidet, men det var absolutt verdt det! Ettersom jeg fant ut at jeg hadde mer å gjøre på scenen enn å bare danse.

Våren 2008 gjorde jeg enda en ting jeg aldri hadde gjort før, noe som var en morsom opplevelse og en veldig god erfaring. Jeg var med i min første reklameinnspilling (internreklame), men det var ikke en vanlig reklame vi skulle nemlige være zombier som danset til låten, Thriller. Det var sykt fett og skulle ønske jeg kunne fått tak i filmen og lagt den ut, men pga rettigheter så kommer det ALDRI til å skje. MJ ER SÆR!

thriller-0352

Bildet som representerer våren 2008

Sommer 2008:

Denne sommeren snudde livet mitt trill rundt, og det mener jeg positivt. Jeg var på Grease audition! Jeg ble med fordi søte Marion overtalte meg og jeg tenkte at det kunne ikke skade å prøve. Jeg var på audition TRE ganger! Først pre-casting (gikk videre), så første audition foran dommere (de likte meg godt men ville gjerne se litt mer), så var det ekstra sjansen hvor i følge TV’en så tok jeg dem med storm. Det å høre Tom Sterri si: «Kjetil André… Vi gleder oss til å se deg på Greaseskolen» var helt utrolig. Kan ikke forklare det en gang.

Med en velfortjent ferie dro jeg med Andreas til Skiathos i Hellas og opplevde mye spennende. Selv om jeg hadde heftig streptokokker og måtte ligge mye inne så følte jeg at jeg fortsatt fikk en bra tur. (Beklager at jeg var mye til bry Røysum’s). Skiathos ble etterfulgt av Sicilia med Alexander og hans familie. Da var jeg frisk og fikk gjort alt mulig! Alexander er virkelig ålreit å være på tur med, spesielt etter en tur innom Maljk. Haha. (Jeg har filmer, 500kr each!!). Ferieturene ble avsluttet med en deilig tur til Bulgaria med Simen og min familie. Her ble det mye tennisspilling og slacking ved bassenget, må innrømme at det er noe av det beste ved sommeren!

Så fort jeg kom hjem så måtte jeg gjøre meg klar til Greaseskolen. Jeg visste absolutt ikke hva jeg hadde i vente, nemlig mitt livs opplevelse. Ikke bare fikk jeg oppleve mye, danse mye, synge mye, få regi av Tom i drama, men jeg fikk også mange venner. Venner som nå har utmerket seg veldig blant det norske folk, og jeg er veldig stolt. Så klart skulle jeg ønske at jeg var en del av det, men jeg er helt utrolig stolt av meg selv også. Endte tross alt blant topp 8 og jeg er bare 17 år. (Hadde aldri klart å fylle spektrum uansett, men kanskje en annen gang?)

grease2

Bildet som representerer sommeren 2009

Høst 2008:

Denne høsten er også en del av den store stammen for alt det herlige som har skjedd i 2008. Søte Nancy overtalte meg til å komme på Soulstars audition. Jeg trodde aldri jeg skulle komme med, for jeg syntes ikke jeg var så spesielt flink egentlig. Enten kunne jeg komme med i hovedgruppa (da måtte man være syyykt god) eller så kunne man bli en trainee (da er man ikke i hovedgruppa, men kan være med på noen shows osv). Audition min gikk helt fint, men solo’en min var crap. Derfor var det helt herlig å få en telefon av Kimhye hvor hun sa at jeg kunne begynne å trene på Oslo Streetdance Studio og med Soulstars som en Trainee. «Eksamenen» min var showet på Spikersuppa, som gikk veldig bra!

Siden da har det vært show på show!
– Lillestrøm hotell show
– High School Musical show på premieren på Colosseum
– Battle of the South (ST Crew fikk – beste show)
– Strømstad hotell show
– Norgesmestere og kvalifisert til VM 2009
– Et show vi vil huske lenge – show på Ammerud!

soulstars1

Bildet som representerer høsten 2008

Vinter 2008 (desember):

Jeg fjernet de hersens mandlene mine, noe som jeg trodde skulle gå helt greit, men endte opp i et smertehelvete og null matspising. Men nå har jeg det alle tiders, etter å ha opplevd en flott jul med familie og venner. 

Må ikke glemme å nevne Lady Gaga konserten med Soulstars som warm up! Heftig heftig!

sykehuset2

Bildet som representerer vinteren 2008 (desember)

Klarer nesten ikke å vente for å se hva 2009 har å by på! Vil jeg oppleve like mye fantastisk? Vil mine veier brytes, eller vil de fortsette å føre meg fram?

We’ll see.

– Tusen takk for det gamle og håper dere får et godt nytt år alle sammen!

16 kommentar to “Hadet bra totusenogåtte.”

  1. maddiiee Says:

    godt nyttår!! 😀

  2. Alexander h Says:

    500 kr each?:O de skal ikke ut på nettet kjetil! hehe;)

    Btw, Føler jeg er veldig heldig som er venn med deg og har fått lov til å være med på den fantastiske reisen din!:D
    Og jeg har virkelig troen på at 2009 vil bli enda bedre og at du får enda større muligheter, iallefall med din fremgang som jeg aldri har sett lignende til! masse masse lykke til:)

    Godt nyttår

    din venn

    Alexander

  3. GiantLundstein Says:

    Okey, 1000 kr each! Så splitter vi 50/50! Haha. Neida, de filmene skal ikke ut på nettet Alex:p

    Tusen takk! Det har vært herlig å hatt deg med, og du har vært en utrolig god støtte ALL THE WAY! Vi får håpe 2009 har enda mer å by på og det samme gjelder for deg Alexander. Gleder meg til å se hva som skjer med oss begge:D Lykke til til deg også bror.

    !

  4. carolinewickmann Says:

    sweet, lykke til videre med dansen og alt. 😀

  5. Monica SNØ Strand Says:

    Dette inlegget gjorde meg skikkelig glad!:) såå mye bra du har opplevd! Håper nesteåret ditt blir like bra for deg:)

  6. GiantLundstein Says:

    Caroline: Takk du! Skal fortsette å jobbe ræva av meg jeg, så blir nok bra videre!:D

    Monica: Så hyggelig at du ble glad! Føler jeg har opplevd mye spennende ja. Godt nytt år!

  7. Nicolas kreeem Says:

    okei, okeei..

    Godt nyttår kjekkas,

    Be creamin’ you at 09:00;)))

    -love

  8. Vebjørn Says:

    Høyrest ut som eit spinnvilt år – toppa jo seg bra med Grease og Soulstars virkar det som! Godt nyttår! ;;-)

  9. Vebjørn Says:

    Jaa, kan forstå at det har vert bra 😀 Kva skjer med dansinga framover då? 🙂

    Mhm, absolutt – ligg ei kjapp oppsummering to innlegg nede på bloggen min, men det har vert herlig ;:

  10. Vebjørn Says:

    Hehe, det kunne vert kaos her òg, men eg tar det med ro så får dei andre heller stresse ;-DD Holde din eigen plass då så avanserar du nok etter ei stund! Åå, høyrest bra ut – lykke til med det!
    – godt nyttår ja, kos deg i kveld… og for å dra det heilt ut; kos deg i ’09 ;:

  11. Marte Says:

    Godt nyttår!
    Og lykke til med alt i 2009!

  12. Carine Says:

    Kjetil, Kjetil.. Hadde ikke du en sånn headerkonk for en stund sia daaa? Mener å huske at det IKKE var den du har nå som vant, men.. Menmen. You look hot in sykehusbademorgenkåpe btw ❤ Og resten av det du har på deg, virkelig Årets Outfit 🙂

  13. Carine Says:

    Og godt nytt år, minitass 🙂

    (Haha, «du poster for raskt, ta det med ro»? vaffaan lizm?)

  14. julie aida Says:

    jeg vakke nevnt en jævla gang her heller, så guess we’re even ;)))

  15. N Says:

    Fjernet du mandlene så sent som i år? Da kan du vel ikke ha vært plaget med det særlig lenge? Jeg fjernet mine da jeg var 7 år liksom.

  16. Madeleine Says:

    Du skriver så bra 😀 Ser ut som du har hatt en fantastisk år!

Legg igjen en kommentar

