Mine nyttårsforsetter! Can he do it?

Året 2009 fortjener noen gode forsetter fra min side. Da tenker jeg hovedsaklig i skolesammenheng. På grunn av alt jeg har drevet med i det siste, så har jeg ikke fått like mye tid til skolearbeid, men det vil endres nå!

Mine forsetter:

– Skriv heller i arbeidsboka enn på PCen i timene. Noe som betyr, skriv heller i arbeidsboka enn å sitte på facebook..

– Legge meg tidligere. Da vil jeg ha mer overskudd dagen etterpå!

– Prioriter bedre. Skal heller sette meg ned med lekser enn foran en eller annen skjerm.

– Drikk mer vann.

– Prøv å ha litt penger igjen på kontoen før ny måned. Kjedelig at kontoen blir tom bare noen dager etter lønningsdag.

– Selv om jeg danser og driver med revy, skal jeg begynne å trene styrke og ta to joggeturer i uka. Dette kan jeg klare!

– Være obs på hva jeg får i meg, men vil fortsatt fortsette å kose meg.

– Alltid ha fokus på treninger og revyøvelser. Da blir resultatene alltid bedre!

Regner med at noen av disse forsettene er like som mange andres, men dette er første gangen jeg lager nyttårsforsetter og jeg er målbevisst person. Det vil si at jeg regner med at jeg kommer til å få til en del av dem. Hvis jeg noen ganger «detter ut» så skal jeg ta turen innom dette innlegget og lese dem om og om igjen!

– Make this year, your year!

5 kommentar to “Mine nyttårsforsetter! Can he do it?”

  1. tinekatrine Says:

    lykke til og godt nyttår ^^

  2. Andreas Says:

    you gon´fail

  3. GiantLundstein Says:

    a, hell no.

  4. Carine Says:

    Nr 2, 3 og 4 – prikk like faktisk!

  5. Victoria Says:

    jobber du?;p

Legg igjen en kommentar

