HAT PÅ YOUTUBE..

Etter å ha brukt lang tid på redigering av video, så var Alexander og jeg veldig fornøyd med resultatet. I all tro om at dette skulle gå helt på skinner, så blir jeg totalt slappa i trynet for et sekund siden. YouTube rejecter videoen min fordi noen har CopyRight på en av sangene jeg bruker. Er det mulig? Jeg bruker sangen i et par sekunder og på grunn av det må jeg endre nesten halve filmen!

Kill me.

Kvelden i dag er fully booked, så har ikke tid til å endre dette nå. Håper dere tilgir meg og er tålmodige! Lover at alt skal være klart i løpet av helgen og at dere får nyte den fullt og helt før skoleuken starter.

1a

Ha en fin kveld!

– The Giant

7 kommentar to “HAT PÅ YOUTUBE..”

  1. Maria Helene Says:

    Så utrulig irriterende da. Ha en fin kveld du også 🙂

  2. anya Says:

    Gleder meg! =)

  3. Vebjørn Says:

    Auch, du burde ikkje køyre inn Beatles og legge deg i kamp med sjølvaste Jackson! .. om du ikkje vil ha sengekos då.

  4. julie aida Says:

    føler jeg voldtar bloggen din med «puziihihihi», så beklager.

    men cute pic. fælt det med copyrights, i know all bout it (media<3).

  5. Renate Says:

    For en kjekk kar da 🙂 Vi har faktisk en felles venn som viste meg denne siden 😉 Adrian fra Sunndalsøra. Du burde ta turen hit en gang 😉

  6. Simen :) Says:

    Prøvd Vimeo? Syns egentlig de er bedre enn YouTube…

  7. Monica SNØ Strand Says:

    Ville bare si at jeg syns gensern din er så syykt utrendy:(
    klemzzz

Legg igjen en kommentar

