Handel for en varmere vinter.

I det siste så har kulda virkelig satt seg inn og da funker det ikke med Converse ute lengre. Eller det funker kanskje, men føttene dine må hvertfall varmes opp i et par timer før de kan fungere igjen. Derfor var jeg en tur innom byen i dag for å kjøpe meg noen varmere sko. Jeg fant noen fine og varme sko på Stress og når jeg først var i gang så kjøpte jeg en utrolig fin jakke på H&M. På Stress var det 50% på alt i butikken og da er det ekstra deilig å få kjøpt et par sko til 550kr, som egentlig er verdt 1100! Deilig.

00

Jakka fra H&M

001

Le Vans

Husk at i dag har første episode av «Magic of the Week» premiere! Den blir sluppet løs på bloggen om en time, 18:00! Be there.

4 kommentar to “Handel for en varmere vinter.”

  1. Anette Says:

    Begge deler var veldig fint! 🙂

  2. Vebjørn Says:

    Skona var rå, eg kunne tenkt meg å bytta ut mine slip-in VANS med eit par av dei ;:

  3. Vebjørn Says:

    Ooog når vi (eg) først er i gang med å prate om skona.. eg finn eit par på nettsida som ser like ut, men ein farge som ser ræva ut. Er det dei samme skona som desse med samme farge? 😀
    http://stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=128&pid=5617

  4. Madeleine Says:

    Oh, de var kule! Liker jakken din også ;D

Legg igjen en kommentar

