Elsker å rote rundt i gammelt godt..

Etter en hel dag med revyøvelse og en lang tur rundt på Kolbotn Torg er jeg endelig hjemme og passe sliten. Til tross for at jeg er i det slappeste laget, så er jeg veldig fornøyd med hvor bra jeg og resten av gruppa har jobba i dag!

For et lite øyeblikk siden soste jeg rundt på MySpace siden til de flotte menneskene, Matt and Kim, som er et Amerikansk band bestående av disse to personene. Jeg var så heldig og fikk se dem på Øya i 2007, TO GANGER! Det mest utrolige med dette var at siden Julie hadde malt «Matt and Kim» i ansiktet mitt så kom Kim ned fra scenen for at vi kunne ta bilder sammen, she loved it! I tillegg så ble bildet av oss lagt ut på MySpace’n deres! Thats cool. Se her!

Matt and Kim kom for en liten stund ut med en ny singel, som er veldig bra. Ikke nok med det, musikkvideoen er sykt søt! De er skjønne sammen.

I kveld skal jeg til Alexander. Blir fun, selv om jeg burde være hjemme og sove for å få døgnet på right track. Kind of important, nå rett før skolestart. Noen som gleder seg eller? Right..

mattandkim

Vi fikk sitte rimelig nærme!

mattandkim2

Julie fikk også løv

7 kommentar to “Elsker å rote rundt i gammelt godt..”

  1. Vebjørn Says:

    Herlig, eg vart litt lost i dei skona, så satsar på at Stress i Bergen har dei inne 😀 Thanks for skotips!

  2. Vebjørn Says:

    Eg gler meg, satsar bere på at eg òg får dei for 50 %!

  3. Vebjørn Says:

    Om eg ikkje går for trampoline, så kanskje noko meir frå Stress 😀

  4. Silje Says:

    jeg elsker musikkvideoen til matt and kim – daylights 😀
    takk for at du viste meg de!

  5. julie aida Says:

    hhhahahahahea

  6. Oo Says:

    vet du når det nye albumet til matt and kim kommer til norge?

  7. GiantLundstein Says:

    Det vet jeg ikke desverre:/

Legg igjen en kommentar

