Magic of the Week – Episode 1

Endelig er den her! Etter mye om og men så har fikk jeg den endelig ut på «The Giant». Dette er første av flere episoder, så dere har mer moro i vente!

Før dere tar en titt, så vil jeg bare si at jeg ikke liker Karpe Diem. «Stjerner» blir nemlig brukt, men det er bare fordi jeg har nesten ingen sanger på craptop’en som passet til introen. Uansett..

Enjoy!

Speak your mind.

15 kommentar to “Magic of the Week – Episode 1”

  1. Bettina Says:

    ååå, dere er så søte! 🙂

  2. Monicaa;* Says:

    Herlig;* haha

  3. Marve Says:

    hoho.. bytta ut katta med en hund:P flink du er haugaa=)

  4. ole-wombat Says:

    hva heter den sangen igjen? jeg har den på ipoden, men finner den ikke igjen!
    fete trix, btw! 😀

  5. S Says:

    Nehei, så fascinerende! Mer mer mer.

  6. julie aida Says:

    hahaea jeg savner at haugaas alltid skulle trikse med de jævla korta hans på skolen. PICK A CARD, ANY CARD!

    dere er søte! og flinke. jeg grein litt

  7. Remen Says:

    Hahah, nice 🙂

  8. nissen Says:

    hvor har dere kjøpt de store kortene?:)

  9. Cathrine aka CC Says:

    Haugaas er syyk! Utrolig flink:D

  10. GiantLundstein Says:

    De store kortene kan fåes kjøpt på Standard i Oslo

  11. MR Says:

    Genialt!;D

  12. Vebjørn Says:

    No worries! Dei fleste likte skoa ja, men heyy.. det skulle jo bere mangle! Finfint – eg puttar deg opp på min òg! 🙂

  13. Karoline Says:

    hahahahaha, uffameg så søte dere er! 🙂 nå lo jeg godt 😛

  14. Malene Says:

    Dette er bra gutta :)!
    gleder meg til mere «magic», drit bra intro dere hadde<3

  15. Sonia Sande Says:

    wow
    underholdene, intressant og vakkert 😀

Legg igjen en kommentar

