i hope that someday i’ll see without these frames and in the daylight i don’t pick up my phone.

Klarer ikke å få sangen ut av hjernen, men det gjør egentlig ingenting siden den er så digg. Minner meg om gode gamle tider, selv om den er relativt ny (oktober..). Uansett så er det siste dag før skolen er i gang igjen og jeg kan ikke si at jeg gleder meg. I såfall er det til å gjøre alt mye bedre, lover.

Denne uka blir slitsom, for nå er det tilbake til alt sammen igjen. Det er forsåvidt greit,  men ulempen er vel at alt skjer med en gang! Back to work, back to dancing, back to school og back to revy. Skal nok bli deilig, når jeg først kommer igang.

Men hørt at det nesten bare en min skole som hadde fri i dag, så da spør jeg dere andre;

How was school? Haha.

jobbdag

Vil bare avslutte med å gratulere Maggie med dagen! Congrats.

9 kommentar to “i hope that someday i’ll see without these frames and in the daylight i don’t pick up my phone.”

  1. Madeleine Says:

    Hey, ikke vær så bråkjekk a! Hadde fri jeg også 😀 Hele skolen hadde det.

  2. julie aida Says:

    starter ikke før på onsdag jeg :):) hjihih

    og jeg er herlig fordi…. vet ikke. du er oxo herlig lixm, ask yerself

  3. Marthe Says:

    Fri idag jeg å ;D

  4. sonya Says:

    åherre. hadde du fri i dag? hvilken skole er det du går på? 😛

  5. Silje Says:

    da er vi 2, hadde fri i dag selv 😀

  6. Caroline Ulricke Says:

    jeg hadde fri (:

  7. Eva sevaldsen Says:

    hehe er ferdig på skole jeg så jeg jobber,og det var bare hærlig og komme til bake på jobb ;P

  8. Maddiiee Says:

    hadde fri i går jeg og. men skole i dag 😦 var kjedelig, sovnet. nå er jeg på jobb og kjeder meg nesten enda mer. hjelp.

  9. GiantLundstein Says:

    såpass ja. da var jeg langt fra den eneste som hadde fri!! æsj.. ville være den eneste:p haha.

Legg igjen en kommentar

