Trainee Giant.

Savnet meg?

Mye har skjedd de siste tre dagene. Kanskje ikke på onsdag for da gjorde jeg ikke så mye annet enn å jobbe, men utenom det så har jeg hatt to herlige dager. På 4 uker har jeg vært borte fra Oslo Streetdance Studio, det betyr null dansing, null shows, null sosialt med Soulstars og Trainee’s. Men på torsdag var jeg der og tok time med Nancy og Nora, det var helt ubeskrivelig deilig å få kunne danse igjen. Savnet det!

I går var det på ny auditiontid for å finne ut hvem som kommer med i Trainee gruppa og hvem som kommer inn i hovedgruppa. Alle trainee’ene var på audition samt mange andre store og små. Gøy å se at det var så utrolig mange der i går i forhold til når jeg var på audition, men da blir det så klart større konkurranse. Kine stod for auditionkoreo’n som var veldig fresh, selv om den var litt enklere enn vanlig, but hot! Jeg elsker å danse foran folk og det å danse foran dommerpanelet gir kick, kunne gjort det oftere.

Lisa og Synne gjorde en sykt bra audition i går og som fortjent rykket de opp fra traineegruppa til hovedgruppa, Soulstars. Gratulerer så mye! Jeg er fortsatt en trainee, men med veldig gode tilbake meldinger så gleder jeg meg vilt til et nytt semester i ST Crew. Its gonna be a good one!

Under ser dere klassen til Nora fra torsdagen. Fet koreo! Filmet av Stig!


Fra O.S.S sin blogg.

Kvelden ble avslutten med Twilight på Eldorado og på Peppes med de søte små, Karoline, Alex og KP. Takk for den beste dagen på lenge.

Da er det på tide at jeg kommer meg ut av sengen og prøver å gjøre noe fornufting ut av dagen. Må finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld, skal nemlig på «Kjendis Party» på Kråkstad. Og jeg skal være ingen andre enn, Joe Jonas! Haha, synes det er litt morsomt egentlig. Jeg skal ha meg Andreas og Magnus som skal være de resterende brødrene, synd vi ikke ligner så veldig da. Men en ålreit måte for å se bra ut på, pga klærne altså.

– Enjoy your day.

G.

7 kommentar to “Trainee Giant.”

  1. Monica Says:

    Dumt du ikke kom med i hovedgruppa. Men heldig uansett da;*
    Var twilight en god film? Liker musikkvideoen til soundtracket, noe mer vet jeg ikke om filmen.
    Hehe, du kan jo ligne litt da, håper det kommer bilder av dere Jonas Brothers w’bees^^

  2. GiantLundstein Says:

    Twilight var overraskende bra! Selv om det var en haug med særinger som skreik og jubla hver gang det kom noen personer de likte på skjermen. Jeg har jo ikke lest noen av bøkene. Gleder meg allerede til neste film!

    Bilder av Jonas Brothers wannabe’s kommer!

  3. Karoline Says:

    sv: I know 😀 Må vi gjøre flere ganger 😉

  4. maddiiee Says:

    elsker den nye headeren, fantastisk morsom! du passer jo perfekt som joe jonas, høres morro ut. har ingen planer og kjeder ræva av meg. hurraaa.

  5. Sonia Sande Says:

    Du ser nok bra ut uansett om du kler deg ut som Michael Jackson Kjetil! Gleder meg til bilder 😀

  6. frøken iiida Says:

    Twilight er overraskende bra, enig der;) Dessuten har den masse great soundtrack:D Har lest bøkene, og holder på med den siste nå! Blir spennende med neste film!

  7. Tong Says:

    TONJE ❤

Legg igjen en kommentar

