«Kjendis Party»

Denne helgen var det «Kjendis Party» i skauen her et sted. Som jeg fortalte dere, så kledde jeg meg ut som Joe Jonas og Magnus var en Nick Jonas med rett hår.. Haha. Vi vurderte faktisk å skaffe en krølltang, men resultatet hadde sikkert blitt sykt stygt. Sorry Magnus. I og med at jeg er mye brunere enn Joe Jonas, at jeg ikke har like langt hår som han og at jeg ikke har svart hår, så gadd jeg ikke å ta hele utkledningen så veldig seriøst. Slik endte det opp:

kjendisparty1

Alexander bare tok på seg noe klær og hvis noen spurte hvem han var, så ba han dem om å gjette. Det første de gjetta var det han var. Veldig lurt egentlig.

I dag skal jeg levere jobbsøknaden min på Jack & Jones på Kolbotn. Er litt lei av min nåværende jobb, så skal bli deilig å jobbe med noe som jeg virkelig er interessert i!

– Goodday

G.

8 kommentar to “«Kjendis Party»”

  1. Karoline Says:

    Lykke til med jobbsøket 🙂

  2. maddiiee Says:

    du mangler de hvite rayban-brillene da :O lykke til med jobb!

  3. Monica Says:

    Haha, jeg ler litt:)
    slående likhet!

  4. iii Says:

    Beste festen jeg har vært på!!! 🙂

  5. anya Says:

    Du er mye kjekkere enn Joe Jonas!

  6. GiantLundstein Says:

    Karoline: Tusen takk! Nå er det bare å håpe:)

    Maddie: Ja vet. Hadde noen liknende faktisk, men det var stygge på meg:p

    Monica: Ser ikke likheten jeg as:p

    Ida: Haha! Hvertfall for deg. Du kom 1 eller no da..

    Anya: Takk!:D Hyggelig sagt.

  7. Caroline Ulricke Says:

    Joe Jonas er den kjekkeste av de 😀

  8. Monica SNØ Strand Says:

    Jeg er ironikongen da Kjetil:)

Legg igjen en kommentar

