Two more years, so hold on!

Etter et par søk på YouTube så finner man alltid noe som fanger ens oppmerksomhet. Jeg gjorde et par søk på Bloc Party, og der var sangen. Sangen jeg ikke har hørt på lenge, i og med at den ikke er på noen av platene deres. Limewire var så klart neste stopp.

Klarer ikke å overbevise meg om at det er sant at jeg skal se dem live på Rockefeller 23. februar. Gleder meg helt hinsides.

Sov godt. Ta hør en snutt, så vet jeg at du får sove bedre.

– Gnight

G.

11 kommentar to “Two more years, so hold on!”

  1. Karoline Says:

  2. Monica SNØ Strand Says:

    SV: DET STEMMER DET KJETIL!!!:D diggeste skjerfet jeg noen gang har eid. helt sant

  3. Monicaa;* Says:

    SV: haha, når har du bursdag da lundstein? Det er faktisk ikke noe særlig dyrt skjerf. Overraskende siden det er såå digg. Men du har all tilatelse til å kjøpe det siden jeg var så stygg å kjøpte lik genser som deg!:)
    Og takk for det! Jeg liker den jeg og.

  4. Monicaa;* Says:

    SV: ntah, søt du er:D Oioioi, vannmenn begge to vi da. Jeg har bursdag 27 januar! Remember it:) Jepp jeg tar hintet, så får vi se da : D haha

  5. Monicaa;* Says:

    Vet du hva jeg ønsker meg? Nye batterier til fjernkontrollen min til tv’n. Jeg blir gæ’ærn uten. haha, HINT HINT.
    løøv in tha club:D

  6. Monicaa;* Says:

    haha, nå måtte jeg sjekke. I den ene er det AAA og i den andre tror jeg det er AA, det er hakket større enn AAA right? utrolig kult å skrive A igrunn.
    Haha exciteeed:D

  7. Henke Says:

    wait, what? på billetten min står det sentrum scene…

  8. Henke Says:

    og under ligger web-adressen til rockefeller. hva faen skjer? er det på sentrum scene eller på rockefeller?

  9. pen0rrrrr Says:

    epic fail @ song!!!111 <333333333333333333333333333333333333333333

  10. maren Says:

    er sentrum scene :*

  11. GiantLundstein Says:

    SORRY! ER SENTRUM SCENE!!!:)

Legg igjen en kommentar

