Extreme makeover, keeg-edition?

Et lite bilde tatt under gårsdagens chillekveld langt langt unna, er dette en vellykket makeover eller ikke? Haha. Dette bildet har skapt mye oppstyr på facebook og jeg sitter bare og lener meg bakover og nyter at folk virkelig tror at jeg er seriøs. Men samtidig så er det mange som sier at de liker det, men de fleste av de kommentarene står ikke på face fordi de tør ikke å innrømme det offentlig.

heite-meg

Extreme failure eller success? Haha.

21 kommentar to “Extreme makeover, keeg-edition?”

  1. Alex K. Eeg Says:

    success

  2. Huong Says:

    Hahaha. Success indeed!

  3. Monica Says:

    Alt kler den smukke sier jeg bare!
    Men må si jeg liker deg bedre når du ikke er keeg, skiller deg ut mere da:D Men jeg har jo allerede sagt det. haha

  4. iii Says:

    veeel……..jeg liker deg uansett jeg!

  5. GiantLundstein Says:

    haha.
    ida, liker deg også!

  6. Sonia Sande Says:

    Succsess 😀
    Love it

  7. GiantLundstein Says:

    vet ikke helt om det er helt bra at folk liker det….

  8. Beate Says:

    Extreme failure.. men i fra leggene og opp er det big success 😀

  9. Victoria Says:

    haha de som syns det der er success ljuger enkelt å greit:p

  10. ole-wombat Says:

    VEL ALT ER JO RELATIVT KEDIL, men din gamle stil var nok hakket finere, kjekk1 ;***

  11. JULIE AIDA Says:

    fyfaen hermegås!!!!

  12. carolinewickmann Says:

    😮

  13. JULIE AIDA Says:

    NÆHÆHÆÆI!!!!

  14. Arman Says:

    Synes de jakkene er dødskule ; D

  15. Nicoline Says:

    oh noeees. ikke fint! kæxboi? neineinei. ja til baggy clothing og lot’s of colors<3

  16. GiantLundstein Says:

    Nicoline, ikke noe å bekymre seg for. Im still me(: Still colorful. This is just an experiment!

  17. noraalba Says:

    jeg synes dette var kult, men du har veldig bra stil fra før 🙂 men jakken min kler deg, det skal du ha!

    ha ha ha ha

  18. GiantLundstein Says:

    hahaha. ja, det er din jakke!!:D

  19. noraalba Says:

    haha ja<3

  20. Jeanette Madeleine Says:

    Jeg liker det!:D

  21. Alexandra Peltre Says:

    that’s hot 🙂

Legg igjen en kommentar

