En litt forsinket episode 3!

I og med at dagen i går var fully booked, så glemte jeg helt vekk å poste dere den siste episoden av «Magic of the Week». Ikke dø ennå, det vil nemlig komme flere episoder, men ikke før Alexander og jeg får filmet litt mer. I denne episoden er det ENDELIG min tur til å vise det lille av magi jeg har inni meg.

Enjoy

7 kommentar to “En litt forsinket episode 3!”

  1. Eva sevaldsen Says:

    Åååå så kult =) du er jo skikkerlig flink du ;P

  2. iii Says:

    ahaha, du er så NERD! but I like it 😉
    loove

  3. Monica SNØ Strand Says:

    ærligtalt Kjetil, du trenger ikke noe nytt Pa:nuu skjerf du! Det der var jo drit chill

  4. maddiiee Says:

    du er fin i gayfarger 🙂 no offense

  5. GiantLundstein Says:

    haha takk alle sammen;p spesielt deg Ida… ;D

  6. JULIE AIDA Says:

    GAY!!!!11 tulla. men jeg ble lei meg da du ditcha meg idag, så jeg mente det egentlig allikevel ❤ ❤ ❤ kisses!!

  7. JULIE AIDA Says:

    hahahaaheha elskerei

Legg igjen en kommentar

