Photoshoot som bare det!

I dag var den etterlengtede photoshooten endelig kommet. Etter en lang kveld og en sliten fyr sovende hjemme mens jeg tok turen til Studio var jeg klar for en dag med bildetakning. Stedet var packet med stylister og fargerike Soulstar’er/Trainee’s. Bildene blir brukt for promotion og de kommer til å bli sinnsykt freshe. Det ble litt venting og i  mellomtiden ble tiden brukt til dansing og småe egenkomponerte photoshoots. Here’s the result

magz

giant

synne

Sminke: Helene Hermansen, Line Pedersen

Når bildene vi tok med fotografen kommer, så skal jeg få se om jeg får lagt ut noen! Husk at disse bildene her er tatt av meg og Synne. Ikke dårlig.

6 kommentar to “Photoshoot som bare det!”

  1. Monica SNØ Strand Says:

    shempe shtili! Digga det første bildet! Hun var fin og med sweet genser

  2. JULIE AIDA Says:

    hate u ): hadde gleda meg skikkelig jeg. jaja. ER VEL IKKE GLAD I MEG DU.

    ;***

  3. Lotte Andrea Says:

    Bildene var jo kjempe stilige 😀

  4. tinekatrine Says:

    uuh, gøy. jeg har skikkelig lyst til å ta bilde av dansere, som kan stå på henda og slikte tøffe triks..

  5. Arman Says:

    Kule bilder, tøff genser 🙂

  6. Martine Kristine Says:

    Kule bilder da ^^,

Legg igjen en kommentar

