Kanskje jeg skal vurdere frisøryrket?..

Etter å ha samlet oss i Bjerkeveien for å studere litt Økonomistyring, så satte vi oss ned med sjokoladepudding og hadde det moro på andres bekostning, slik Andreas og jeg alltid har. Ut fra intet fant Andreas ut at han ville klippe håret og at jeg skulle gjøre det, HER OG NÅ! Overrasket over at noen ville betro noe slikt til en som meg, takket jeg nervøst ja. Vi satt oss på badet med god Bloc Party musikk i bakgrunn og dro frem saksa. Jeg har aldri klipt noen før bortsett fra meg selv og slik ble resultatet:

hair1 hair2

Before                                           After

Jeg må si meg ganske fornøyd! Etter et par minutter etter bildet ble lagt ut på facebook, så var det mange positive tilbakemeldinger, til og med henvendelser som «Gjør sånn på meg også!!!!». Skal ikke klage da!

Hva synes dere?

26 kommentar to “Kanskje jeg skal vurdere frisøryrket?..”

  1. Andreas Says:

    Kjetil er den flinkeste frisøren jeg vet om.

  2. Monica SNØ Strand Says:

    Han ble en kjekkas! fin sveis

  3. Andreas Says:

    jeg var en kjekkas også, men kjetil valgte et grellt bilde av meg for å fremheve at han er god frisør enda mer! men takk, monica (:

  4. maarn Says:

    hot:D

  5. Marve Says:

    flott sveiz.. du gikk for den sveisen vi lagde i sta! flott

  6. maddiiee Says:

    diiiggg

  7. Monica SNØ Strand Says:

    Ja du var og er en kjekkas Andreas:D

  8. Vebjørn Says:

    Ikkje dårlig, skal hugse på deg om eg treng ein spontanklipp når eg er der borte!

  9. Vebjørn Says:

    Diggg, nesten som at eg tar turen over bere for den!
    Haha, så fantastisk dårlig, men det er så utgjort òg :-p

  10. JULIE AIDA Says:

    ikke gjør sånt på meg!!!!!

  11. fortvilet jente Says:

    kan du ikke blogge at du møtte meg a? hvorfor nevner du aldri meg i bloggen din, har du glemt meg?

  12. #1 Says:

    shett han var fin

  13. GiantLundstein Says:

    det spørs hvem denne fortvila jenta er;p

  14. julie Says:

    wow, hunk hunk hunk 😛
    farget du håret hans også ?

  15. GiantLundstein Says:

    Nei. Det er nok bare lyset;D

  16. julie Says:

    aha, ok 🙂
    flink var du hvertfall!

  17. GiantLundstein Says:

    Takk så mye!;D

  18. Amanda Says:

    Jeg likte det jeg 🙂 han ble kjekk

  19. Ylva Says:

    waow, bra jobba! men virket som personligheten hans forandret seg litt også..?

  20. emilija Says:

    wow, det var fint!
    gjør sånn på meg også! ;D

  21. victoriavegas Says:

    drit fint:D
    digger bloggen

    http://www.victoriavegas.wordpress.com

  22. fortvilet jente Says:

    du kjenner meg rimelig godt! Husker når du var liten å gikk rundt i matrosdress, da var du søt da;)

  23. GiantLundstein Says:

    Ylva: Wtf?:p Men det gjorde den ikke;p

    fortvilet jente: husker det ja. og så husker jeg at jeg hadde en syyyyyyyyltynn jente løpende etter meg, som var veldig forelsket i meg:p løv

  24. Anonym! Says:

    han ble jo enda kjekkere!

  25. Henke Says:

    skilzzzz

  26. christine kjørsvik Says:

    ooooi, skillz

Legg igjen en kommentar

