hvis jeg var en eskimo, skulle navnet mitt vært douchebag

Hei.

I natt fikk jeg ikke sove så hva er vel bedre da enn å ta mange bilder av meg selv på selvutløser mens jeg vekker hele huset når jeg gjennfomfører min sykt fete poser. Men seriøst folka. Jeg var den første som begynte å legge ut tre like bilder av meg selv med forskjellige farger på som ligger på skrått. Skjønner ikke at dere gidder å herme en gang, være litt mer originale enn som så a. Ork og herm..

lookalike1

lookalike2

lookalike3

Seriøst, utseende kommer innenfra så jeg skjønner ikke folk driver å sier stygge ting om hverandre. Ingen er stygge, hvis ikke de er skikkelig stygge inne i seg. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av vekten sin. Alle bør få lov til å spise hva de vil fordi mat er godt. Jeg spiser masse god mat. Derfor redigerer jeg meg tynnere på bilder. Det maker ikke sense, men jeg pleier ikke å make sense really.

Regner med at dere er lei av at jeg legger ut bilder av alle café besøkene mine, siden det blir en del av dem i lengden. Mange faktisk, fordi jeg må møte alle de andre bloggerne som digger bloggen min og er heftig fans. Så derfor har jeg valgt at jeg skal lage flere innlegget som dette jeg legger ut nå, siden hver og en av disse innleggene er sinnsykt spennende.

Forresten, jeg digger Nora Alba

37 kommentar to “hvis jeg var en eskimo, skulle navnet mitt vært douchebag”

  1. noraalba Says:

    hahahaha jeg digger deg ❤

  2. GiantLundstein Says:

    jeg digger deg også Albis!<3

  3. Ingvild Says:

    du hermer kjetil!!!!!!!!!!!

  4. aleksander Says:

    HAHAHA! pent

  5. sophie Says:

    Douchebag?! Det er jo…sjarmerende=)

  6. noraalba Says:

    hahaha<3 kjetil er best

  7. Arman Says:

    Bra blogg, denne skal jeg begynne og fulle med på =)

  8. Victoria Says:

    Du er digg!

  9. Stine Fredriksen Says:

    Takket være Nora, så fant jeg bloggen din 🙂 Aldri sett en kulere gutteblogg før hoho. Bytter deg ut med Alexander Krag lett.

    Lag fler videoblogger, gøy 😀

  10. Monica Says:

    HAHA noen burde kanskje føle seg støtet? jeg vet ikke!
    Digger deg! haha

  11. Henke Says:

    marie amanda da, ikke så sur nå :((

  12. emilija Says:

    hahaaha!!
    alle «parodiene» av bloggere er sinnsykt underholdende!

  13. Anina Says:

    Alexander Krag parodi?:D

  14. Julie Says:

    er ikke langt Marie amanda og Nora «Alba» veeeel? er like underholdene å lese på Nora sine brunkrem, spise promblemer og selftan klaginger og ikke minst cafè besøk som å lese Marie Amanda sine spise problemer og Cafè besøk? ha

  15. narges Says:

    kan jeg spørre deg hvorfor du egentlig ikke liker marie amanda? :p

  16. JULIE AIDA Says:

    LOLZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111

  17. maddiiee Says:

    hahaha du er bra!!

  18. Caroline Ulricke Says:

    SERRIØZT FINN PÅ NOE BEDRE ENN Å HERME ETTER ANDRE A.
    :(:(:(

  19. Alexander K. Eeg Says:

    hahahaha syyyykt bra, Kjetil! =DDD

  20. GiantLundstein Says:

    Tusen takk for støtten alle sammen, og bra dere alle er enige med meg. Elsker dere alle! La oss dra på café sammen alle sammen? God idé ja. Jeg tar med kamera!

  21. Monica SNØ Strand Says:

    Jeg tar med en Mac så vi alle kan blogge during besøket!

  22. GiantLundstein Says:

    Det høres helt fantastisk ut Beach! Jeg tar med hunden min Bleisi.

  23. Monica SNØ Strand Says:

    niicee. Det blir tidenes blogg-stevne. Chai Latte here we comee

  24. GiantLundstein Says:

    Chai Latte er faktisk sinnsykt godt. Men jeg tuller ikke Monica. Kom deg til Oslo ditt sviiiin<3! Så tar du jeg og Andreas en chai;p

  25. evahaugen Says:

    litt komisk:)

  26. Monica SNØ Strand Says:

    Ja jeg veit. haha!
    Jaa det må jeg gjøre!:) hadde vært kååås<3

  27. Trine :D Says:

    kan ikke du legge ut flere sånne når du disser frøken MA?!:D

    dette innlegget var jævlig morsomt!! haha

    hilsen bjerkevn FÆN nummer 1 ❤
    know you love me!
    xoxo

  28. noraalba Says:

    JEG KAN IKKE BLI MED, FORDI JEG HERMER OM JEG DRIKKER CHAI LATTE! OG DESSUTEN HAR JEG NOK Å GJØRE, JEG MÅ SPRAYE MEG OG TA PÅ MER BRUNKREM ;*;*;*;*;* <333333333

  29. GiantLundstein Says:

    ååååh nora! det var synd! da kan du heller komme hjem til meg så tar vi en kveld med eyepatches og icemask? så kan vi late som at vi har veldig fin og heller bare redigere oss etterpå? god ide!

  30. maren Says:

    HAHAHAHHA

  31. noraalba Says:

    ja, det kan jeg! vi kan jo lage chailatte også, jeg vet hvor oppskriften står.. men jeg har spiseproblemer så jeg må redigere meg tynnere da, for jeg er så feit. men det vet jo alle, for det er det bloggen min handler om.

  32. nissen Says:

    haha syyykt bra!

  33. GiantLundstein Says:

    ja, derfor jeg leser bloggen din nora. fordi du bare skriver om hvor feit du er og hvor fucka opp livet ditt er, sykt spennende. og alltid gøy å se hvor tynn du klarer å gjøre deg på bilder. man leser jo ikke bloggen din for å lese om den ekte nora liksom, bare den fake nora. totally.

  34. noraalba Says:

    ja:( men du må ikke skrive det her da, folk kan jo se det og da vil de ikke lese den mer…. da går verden under (hilsen hvalrossen med kviser som er redigert bort)

    xoxo

  35. ole-wombat Says:

    HAAAAAAAAAAHAHH ilu

  36. GiantLundstein Says:

    ILU2 OLIZ!!

  37. Emilie Says:

    Kan jo ikke akkurat si at du har noe å være flau over når det gjelder utseende heller, du da. 😛

Legg igjen en kommentar

