Har fått noen spørsmål, og her er noen svar!

I den siste tiden har jeg fått noen spørsmål som jeg tenkte jeg kunne svare på her for alle sammen, så jeg da slipper å svare på like spørsmål flere ganger. Fornuftig, yaa! Jeg ser ikke på meg selv som den typiske bloggeren som har mange rutiner hver dag på siden sin og som kjører jevnlig spørrerunder osv. Jeg har denne bloggen for å promotere dansingen, Oslo Streetdance Studio, Soulstars, Alexander Haugaas (Norske Talenter), Kolben Revyen og meg selv. Men siden folk stiller spørsmål, så er det viktig at de får et svar!

Hvor lenge har du blogget?
Først og fremst hater jeg å bruke ordet blogg som et verb.. Second, jeg har blogget siden slutten av september, altså ikke så veldig lenge!

Hvor gammel er du?
I dag er jeg 17 om to dager er jeg 18. Om jeg gleder meg lurer du? JA!

Hvor lenge har du danset?
Jeg har danset i snart 2 år. Er ganske lite egentlig, men har alltid hatt interessen.

Hvor bor du?
Jeg bor på Oppegård som er 25min unna Oslo. Rett ved Kolbotn for de som kjenner til det stedet.

Hva skjedde egentlig mellom deg og MA?
Et spørsmål jeg egentlig ikke vil ta opp her, men kan fortelle at jeg ble kjent med en person som ikke var MA men etterhvert begynte den virkelige personen og snike seg fram i ny og ne.

Hvor kjøper du klærne dine?
Har lite lyst til å si det, for jeg er en av de som hater at folk har like klær som meg. Noen unntak of course, men tror ikke jeg er den eneste. Et stikk ord er OSLO BY!!!

Var du med i Grease?
Ja, det var jeg. Kom til Greaseskolen og var siste personen som røk ut der før direktesendingene. Altså, kom på 7/8. plass blant guttene!

Hva vil du bli? Hva er planene dine for livet?
Tine kom med et hastespørsmål som hun selvfølgelig skal få besvart. Jeg har alltid drømt om å bli skuespiller og siden jeg nå driver med revy, dans og sang så har jeg også lyst til å jobbe med musikaler. Planene mine for livet er at jeg skal gå på et danseinnstitutt i New York etter VGS hvor jeg blir nesten et år og danser alle typer dans. Senere vil jeg sjekke ut Bårdar hvor jeg kan bruke mer tid på sang og drama. Men aller først skal jeg fullføre VGS med sånn nogenlunde greie karakterer.

Hvilke ansiktsmaske bruker du?
Har ikke brukt det ennå, men skal prøve på onsdag sammen med Andreas! Siden han er så rutinert og smart på det området. Vet ikke helt om det er noe å skryte av. Hoho.

Hva ønsker du deg til bursdagen din?
Jeg ønsker meg Mac, iPod chromatic (lilla), klær, penger og ny bag. OOOOKKK, jeg fant på det siste spørsmålet selv. Men tenkte dere lurte, siden dere skal rekke å sende meg gaver så jeg får de på onsdag. Ikke sant?

chai

Her er det lenge etterspurte Chai Latte bildet. Det er seriøst Chai Latte og det er seriøst godt. Overrasket! Andreas måtte bare ha to kopper. Fortsett å send inn spørsmål, because you will get an answer.

Forresten, jeg lekte meg litt istad og resultatet ble den nye headeren. Hva synes dere? Bør jeg bytte tilbake eller hur?

God dag til dere!

G.

27 kommentar to “Har fått noen spørsmål, og her er noen svar!”

  1. Vebjørn Says:

    To dagar? Shit, hadde det bere vert to og ikkje 100 dagar til den dagen her ;-D Finfin siste spørsmål – skal sjå om eg ikkje har ein Mac til overs, lett!

  2. Marcus Says:

    MGMT ruler :D:D

  3. Synne Says:

    Så søt du er ;P Håper du får det du ønsker deg til bursdag da! Blir stor gutt snart vettu 😀 da blir det nok en tur på byen på oss vettu 😉 love you

  4. GiantLundstein Says:

    Det blir det så absolutt Synne! løv!

  5. maddiiee Says:

    jeg er kul for jeg visste at du hadde bursdag på onsdag. takk facebook.

  6. Wampi Says:

    Kjekken 😀

  7. Stine Fredriksen Says:

    Hahaha 😀 digger meg!

  8. Alexander Says:

    WOOW! fet header;)
    Begynner å bli skilla nå!!

    Ett lite spørsmål: Hvem er en av dine aller beste venner????

    -Out

  9. GiantLundstein Says:

    Hahah Alex:p Du trenger jo ikke spørre en gang da sugar<3 ;p

  10. tinekatrine Says:

    jeg syns du kan svare på hva du vil bli, og hvilke store planer du har for livet.

    hilse nysgjerripertine.

  11. Andreas Says:

    hvilke blogger liker du best?
    hvilke ansiktsmasker liker du best?
    har du hatt analsex?
    har du noen spesielle erfaringer med hunden robin?

  12. GiantLundstein Says:

    hahah Andreas. du er altfor drøy:p

  13. Den vikelige anonym Says:

    Er erlend kul?

  14. Ida W Says:

    Hei på deg! : ) Tror jeg har hørt om deg også, faktisk! Fin blogg du har, flere ordentlige guttebloggere trengs.

  15. 18cmboy91;);););) Says:

    hvor lang pehn0r har du?

  16. Synnøve Says:

    Takk ^^

  17. elisabethms Says:

    Endelig en gutteblogger som faktisk skriver bra ! : ) Den nye headeren var finfin 🙂

  18. GiantLundstein Says:

    Erlend: Ja, du er kul!!

  19. Karoline Says:

    Jei, jeg er Alexander Haugaas sitt største fan 😀

  20. tinekatrine Says:

    åh takk, jeg kommer gjerne til oslo! ^^
    har masse fotoshoot ideer som krever dansere med fancy skilz, og har vurdert å spør deg, men du virker litt overbusy 😛

  21. Monicaa;* Says:

    JEG liker den nye headern:D

    Og jeg lo skikkelig av klessvaret ditt. haha og hvis det hjelper noe. Så har fire stykker på skolen fått den samme genseren. Er det 3ndy? Neei..:\ men alle ser teite ut i den.

    Og jeg vet hva du ønsker deg mest i bursdagsgave, men vet noe du ikke vet. haha og jeg vet du kommer til å bli sur:( men det er ikke min feil!
    LØV

  22. Arvid Says:

    Kul side 🙂

  23. Sandra Says:

    Chai Latte er grisegodt 🙂

  24. agnethemarie Says:

    Siden din er drit bra, og du har hatt sykt mange kule headere ! 😀

  25. Monica Says:

    ææh I can’t! meen du får jo vite det før eller senere! haha : (

  26. Monica Says:

    åååh, sykt fail at jeg trodde det var super hemmeliiiig og han har sagt det : ( haha

  27. Nicoline Says:

    Kjekk puseklatt

Legg igjen en kommentar

