Da ble det enda en da. Forandring fryder meg i altfor stor grad!

Nesten hver gang jeg setter meg ned med lekser, så ender jeg opp med å gjøre noe helt annet. Denne gangen ble det photoshop og nok en header kom til live. To be honest, så synes jeg de bare blir bedre og bedre. Mr Bragger. Men i det siste så har det blitt veldig mange. Derfor hadde det vært til stor hjelp om dere sa hvem av de dere liker best!

Her har dere de det står mellom:

citylight2

A

header-ny2
B

lundsteinwptest21
C

Er jo tross alt dere som besøker siden min, så da skulle det bare mangle at dere fikk være med å bestemme hvordan dere liker «Velkomsten». Forresten, sjekk så mye brunere jeg er på «B» enn på «C». Haha. Love it. Så hvis dere liker blekinger eller tanizer så vet dere hva dere skal gjøre!

widget

I’ll call it a night.

G.

20 kommentar to “Da ble det enda en da. Forandring fryder meg i altfor stor grad!”

  1. maren Says:

    hahaha hun har sikkert tatt med en tepose og spurt om et glass varm melk for å holde bloggstandaren oppe. 😀

  2. maren Says:

    hun gjemmer seg vel ute uansett da, så ingen av de søte leserne hennes skal finne ut at hun røyker ❤

    liker nr 1 best btw

  3. Vebjørn Says:

    Feirast? Det skal feirast dei neste 100 dagane då! Eller, vi får sommaren close på då – ligg an til èin lang fest ;-D
    – hehhe, du har nok ikkje skaffa deg den siste linken hos meg heller!

    Den du smacka opp no var elegant og bra! Eg var happy med dei to andre òg, men eg synst du fikk skrifta best på den du har no 🙂

  4. Agnethe Says:

    Likte A beste av de 😀

  5. JULIE AIDA Says:

    æ likte dæn første æ da.

  6. anya Says:

    Liker A og C best!

    hotthottttt

  7. Marthe Says:

    uu den nye vart jo kul!:D men heey, hva skjedde med takken jeg skulle få for å ha vært først ute med å gratulere deg?`SKUFF.. 😦

  8. maren Says:

    JA, gossipgirl 4 life :DD

  9. Hanna Belise Says:

    Jeg liker A best 🙂

  10. glamorous88 Says:

    likte 1 og 2 best.
    Kjempefine. 🙂

  11. Anna Says:

    a.
    Kan du snart lage videoblogg?

  12. Caroline Ulricke Says:

    A 😀

  13. GiantLundstein Says:

    Anna: Jeg har tenkt tanken, så om ikke altfor lenge så kommer det nok en liten videoblogg skal du se! Nora Alba og jeg har også lagt noe planer om et ørlite sammarbeid for fremtiden, så det er noe dere kan glede dere til!
    (Nora Alba er WordPress sin mest leste blogg)

  14. Reddhare - Andreas Says:

    Lett A! Den var jævlig fet!

  15. adriian Says:

    A er sykt rå, men C er mer deg as! You gotta have colour!

  16. maddiiee Says:

    liker A veldig godt, men jeg føler kanskje at de to andre passer deg bedre (sånn ut ifra min oppfatning av deg da heheh).

  17. June Dahl Says:

    Likte B best 🙂

  18. narges Says:

    liker a og b 🙂 faktisk så har jeg aldri likt c. hihi

  19. the real anonym Says:

    A!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HILSEN EN KUL ANONYM LESER!!!!!!!!!!

  20. M to the Bitch Says:

    A og B:)

    Den overskriften så syyykt kjent ut….. kinda
    haha

Legg igjen en kommentar

