Jeg bare venter på noe utenom det vanlige skal bryte seg inn i hverdagen min.

Hadde det ikke vært South Park Weekend på MTV for øyeblikket, så ville jeg sannsynligvis ligget og sovet nå. Etter en rolig kveld i går, så er jeg overraskende sliten. Det er nå like før jeg skal til byen med Alexander, skal se om jeg finner noe morsomt jeg kan ha på meg i kveld. Jeg skal nemlig på hippiefest, skal vel egentlig dit bare fordi jeg synes det er gøy å kle meg ut! Bilder kommer nok.

I det siste har jeg blitt veldig skolelei og jeg bare håper på at noe spennende intreffer brått slik at jeg får noe annet å tenke på. Jeg føler jeg trenger det. Jeg fortsetter bare å tenke på hvor herlig det var å plutselig bli en Soulstar Trainee og hvor deilig det var å plutselig være en del av deltagerne på Greaseskolen. Jeg liker egentlig ikke tanken på at skolen er det eneste som er i veien, for jeg vil ikke bli mindre motivert enn det jeg allerede er.

Jeg er nok ikke den eneste som venter på at noe spennende skal skje.

greaseskolen1

greaseskolen2

greaseskolen3

greaseskolen4

greaseskolen5

Venter dere på noe spennende eller lever dere allerede i spenning?

G.

6 kommentar to “Jeg bare venter på noe utenom det vanlige skal bryte seg inn i hverdagen min.”

  1. Vebjørn Says:

    Vi er i vert fall to som ventar på noko action!
    – akkurat no går det for mykje i jobb og skule her, og det blir til at man føler man får for lita tid til vennar og noko meir moro – i vert fall når man har vennar man gjerne skulle besøkt på hybel rundt om kring!

    Det kjem nok opp noko, sommaren blir i vert fall super ;-D

  2. Monica Snø Strand Says:

    Til og med jeg trenger litt action nå. Eller noe nytt, pluss en smule søvn! Alt går nok din vei gaanske snart Kjætil:) Ha det gøy på byen!

    Grattis med ny header! Den var ikke noe kul i det hele tatt….

  3. Jenny Michelle Says:

    Nei du er nok ikkeden eneste, jeg venter også…

  4. pp Says:

    hvilke relasjoner hadde du til marie amanda før? synes å sett deg med henne.
    hun er jævlig teit btw. men du virka kul

  5. gautiz!!! Says:

    gøy å se hva du har drevet med.

    jeg skulle også ønske noe morsomt skjedde snart, som kan få tankene vekk fra skolen!

  6. GiantLundstein Says:

    pp: som sagt så vil jeg ikke gå inn i detaljer her, men som jeg har sagt flere ganger før så holdt vi på. helt til hennes sanne jeg glimtet til.. takk for at du synes jeg virker kul da!;p

    gautiz!!!: viktig at det ikke går utover skolen tho, men skjønner deg!

Legg igjen en kommentar

