Avlange bildeserier har begynt å bli greia mi føler jeg.

Jeg synes det er gøy å samle de fineste og beste bildene fra en dag eller en helg og legge de sammen i en liten bildeserie her. Da slipper jeg og fortelle alt jeg har gjort og dere kan heller se det selv. Samtidig så synes jeg det er morsomt å redigere bilder, så det er win – win.

Det er også blitt etterspurt en videoblogg, og da kan jeg fortelle dere, jeg filma mye i går så jeg skal fikse dere en liten videoblogg i løpet av dagen eller morgendagen.

Gårsdagen hos Marte avslørte mange MA-haters, og det gjorde alt litt mer morsomt. Det endte hvertfall opp med liten photoshoot, ikke så overraskende vil jeg si.

weekendmix1

weekendmix2

weekendmix3

weekendmix61

weekendmix4

De gjorde one hell of a job, de er jo helt like!

Video coming up, so stay tuned.

G.

18 kommentar to “Avlange bildeserier har begynt å bli greia mi føler jeg.”

  1. nkristiansen Says:

    du bruker mye glød når du redigerer bildene dine! no worries, i like it. du er KJEKK!

  2. Monica SNØ Strand Says:

    haha jeg så det der. SMIL

    Han øverste : O

  3. Vebjørn Says:

    Vi er tuna!

  4. therezita Says:

    Herregud, jeg må nesten bare le. Hvem faen bryr seg? Jeg har ikke noe til overs for Marie Amanda, jeg heller. In fact, så har jeg egentlig ingen formening om henne – men herregud, å disse henne på fest? Haha, jeg håper dere kjenner henne på ordentlig i såfall – utrolig tragisk. Bloggparteeejjjjj!!!!1

  5. Line Says:

    hahahaha, de to nederste bildene forklarte jo det meste da .

  6. GiantLundstein Says:

    therezita: kjære deg, jeg kjenner henne på ordentlig så jeg bryr meg egentlig ikke om folk disser henne. og det er jo på fest folk samles for det meste, så hvorfor ikke. og tror du virkelig at vi satt på bloggen og dissa jenta hele kvelden? seriøst..

    Line: Ja. Enig med deg as.

    NKristiansen: Glow gjør bildene veldig mye bedre! Takk, btw:p

  7. veronika Says:

    jeg liker bloggen din 😀

  8. GiantLundstein Says:

    Veronika: Takk du!:D

  9. Liv Kathrine Says:

    Haha, jeg må le! Bildene ble jo kule da!

    Threezita: Hvis man en blogg som er såpass kjent som MA sin, kan man virkelig ikke regne med å bli likt av alle, og når man legger ut bilder av seg selv med eyepatches og skriver om andre rare ting må man jo regne med å bli litt dissa. Har du hørt Pia Haraldsen klage?

    Uansett, fin blogg da Kjetil 🙂

  10. Gina Says:

    Så bra med de nederste bildene, Kjetil 😉
    Vet ikke om du husker meg, meen gikk på Flåtestad samtidig som deg 🙂

    Bra blogg du har skaffet deg, endelig noen som klarer det 🙂

  11. GiantLundstein Says:

    Gina: Husker deg Gina!;D Husker jo første gangen vi ble kjent. Men det skal jeg droppe å ta her! Haha.

    Tusen takk forresten, gøy at du synes det (:

  12. Gina Says:

    Første gangen vi ble kjent? Hmm, tror det er noe jeg har glemt :p

  13. Charl8e Says:

    Haha! 🙂
    Fine bilder! Fin blogg! God natt 🙂

  14. GiantLundstein Says:

    Gina: Husker bare at noen var veldig drita og trengte å bli fulgt hjem. Mer trenger jeg ikke å si:p Hehe.

    Charl8e: Tusen takk, og god MORGEN!

  15. MarteRamos Says:

    Threezita: Haha tror du virkelig vi sitter en hel kveld å immiterer henne bare fordi det ligger ett bilde på bloggen av at vi etterligner henne. Vil heller si at det er du som har fritids som sitter å bryr deg om hva vi gjør…
    Love you Kjetil<3.
    Ps! skal vi ta en runde eyepatches etter skolen?.

  16. Gina Says:

    Kan jeg ikke huske :p Var sikkert koselig med følge hjem ihvertfall 😀

  17. noraalba Says:

    aleksander er fin

  18. Stine Fredriksen Says:

    hahahahahahahahahhahahahahahaha

Legg igjen en kommentar

