One hell of a night. We’re Hot n Cold!

Due to one night with shitloads of snow, så droppa vi Ytre Enebakk og lekte heller hippier på en kosekveld hos en venninne! Det var veldig koselig og vi fikk for en gangs skyld vært sammen med mange bekjente istedet for mange ukjente folk fra Bondelandet. Det var forsåvidt greit, spør du meg.

Aldri har jeg fått så mange kommentarer: «OMG ITS THE GIANT!». Erlend, må si at i lengden så ble det litt slitsomt, men fortsatt hyggelig da folka. Keep it going! Bare i litt mindre grad. Uansett så ble det tatt mange bra bilder tror jeg og de skal så deffinitivt ut på siden her, fordi jeg har blitt mast på i hele dag.

En ting er sikkert, og det er at jeg har hatt en bra kveld og jeg håper jeg ikke er den eneste. Det som gjorde natten min enda bedre var å logge seg inn på WordPress.com å se dette:

omg


Stuff like this really makes me happy! Heia meg og Nora!

7 kommentar to “One hell of a night. We’re Hot n Cold!”

  1. Nicolas kreeem Says:

    oh my goood its the giant!! love you soo much omgomg

  2. GiantLundstein Says:

    AJJEEEEE, vi chiller med iz og chocolatte;D<33
    Kedil iz tha shait

  3. GiantLundstein Says:

    hilsen Ishaug fho sho

  4. nkristiansen Says:

    gratulerer’a! du og nora på topplista, det ekke verst 😀

  5. Arvinho Says:

    i love the new header 😀

  6. GiantLundstein Says:

    Nicoline: Takk! Jeg og Nora vettu!!!;p

    Arvinho: Thank you. Liker den selv, og liker tanken på at jeg har lagd den beste headeren av dem alle helt selv!:P

  7. Line Says:

    not to shabby med listen:D

Legg igjen en kommentar

