Ask me, ask me ANYTHING!

Jeg føler at spørsmålene begynner å hope seg opp nok en gang og som sagt er det greit at de spørsmålene som blir stilt får et svar så alle kan lese det (så jeg slipper å gjenta meg, vet, jeg er lat!).

Derfor setter jeg opp et lite spørsmålsinnlegg der dere lesere kan spørre meg om hva som helst! Da mener jeg hva som helst. Hoho, dette kan bli spennanes. Selv om du ikke pleier å kommentere en gang, så hadde det vært morsomt om du bare stilte et random spørsmål (dere kan bestemme å være anonyme). Send gjerne mail på kedil_91@hotmail.com!

I mens dere grubler frem de episke spørsmålene deres, så chiller jeg med en flaske med Tropicana appelsinjuice og facemask!

eatinsnow1

This is me, eating snow. Seriøst.

G.

widget3 widget5

24 kommentar to “Ask me, ask me ANYTHING!”

  1. Anonym Says:

    Hva skjedde med deg og MA? 🙂

  2. Siri Says:

    Jeg lurer på hva den saken med Marie Amanda egentlig går ut på? kanskje ubehagelig å svare på, men du sa man kunne spørre om alt så da må man jo prøve seg:)
    Vet om kjempe mange bloggere som missliker henne sterkt, og har fått med meg at hun visstnok lyver en del. Har også hørt at hun er utro osv osv. men aldri hørt noe av noen som virkelig VET! hadde vært flott med et svar:) du har en fin blogg, og virker som en kul gutt!

  3. Fast leser Says:

    Jeg lurte også på det med MA, men ser det er flere som har spurt allerede.

    En annen ting jeg lurte på er hvordan du fikser håret ditt? Det er sykt kult! og holder det seg slik hele dagen?

    Og visste du forresten at du er utrolig kjekk?

  4. anonym Says:

    har du stor penis?
    rotet du med MA?
    du er digg. xoxo

  5. Alexander H Says:

    Vet du egentlig hvem som digger deg mest? gjør du det? hmm?

  6. GiantLundstein Says:

    Alexander: Tror jeg har en viss anelse sukkerklumpen;p

  7. JULIE AIDA Says:

    hvordan kjenner du kewle jewlie? har du hatt sex med henne eller noe form for seksuell handling? er hun høyere enn deg? er hun kul? bare lurte…hilsen anonym…

    -xozo

  8. Maren Says:

    Hvis du hadde kunne tatt med deg 3 ting til en øde øy, hva ville det vært? Hva skjedde med MA? Hvorfor i alle dager sluttet du med verdens kuleste sport, håndball? Vi skulle spilt på landslaget sammen da!
    Og forresten.. den som digger deg mest er meg om du lurer 🙂

  9. iidahelene Says:

    hva syntes du om at en av de kuleste jentene du kjenner har laget er nerdeblogg???????????? haha 😀
    jeg er med i gjengen…..hvertfall for en kveld <3<3

  10. Marianne Says:

    Hei!:)
    Digger bloggen din, du er så evig best! Anyway, her er mine spm;p

    Hvor høy er du?
    Har du kjæreste?
    Tar du sol eller selvbruning?
    Hva mener du om aldersforskjell i et forhold?
    Kan du svare på alle spm på videoblogg?:D

    Du er best!!!

  11. Monica Says:

    sv: haha så slem du er kjetiil! men greit. Jeg kan være en freak. Men snart er jeg unfreaked! heldigvis.
    Det ordner seg. Forhåpentligvis ordner det seg bedre enn med oldemor:\

    Ja grei, det KOMMER:D

    Jeg har ett spørsmål. eller tre.
    Hvor mye digger du Monica Snø (Beach) Strand?
    Ville du giftet deg med henne bare på sjarmen hennes?
    Hvor mange cm er du rundt håndleddet?:)

  12. Ringo Says:

    Har du godt tiss?
    – Adrian.

  13. Synne Says:

    Er du på skolen lille vennen ? 😛
    Chillern hjemme idag jeg ass, hadde prøve i dag så..
    Love my Steinis 😀 ❤

  14. Helene Says:

    Hvor høy er du, egentlig? 🙂
    Og.. skal vi danse?

  15. Drea Says:

    Hva gjør du for å bli så bruuuun?
    Hvor gammel er du?
    Hvor bor du?
    Kan du ta flere outfiter? Du har superfin stil 🙂
    Hva ville du gjort om du hadde 7 mnd igjen å leve fordi du hadde fått kreft?
    ooog siste; kan du svare på videoblogg?
    ok, siste, nå: du er ekstemt kjekk. hihi

  16. noraalba Says:

    hvorfor er du så pen? herregud lizm ❤

    xoxo fast leser og superfan!

  17. Marte Says:

    Hvem er den deiligste dama du kan komme på i dette øyeblikket? hvem som helst!;D

    Blondiner eller brunetter? Lave eller høye? Søte eller sexy? haha!

    Hvis du skulle ha levd med en sang på repeat resten av ditt liv, hvilken hadde det vært? ;P

  18. carolinewickmann Says:

    springvann eller flaskevann? : oo

  19. nkristiansen Says:

    når blei du emo lizzm? lurt på det lenge. kyzz!

  20. Anonym Says:

    Liker du analsex?

    xoxo

  21. Shorty Says:

    Hei!
    Hvor høy er du?
    Hva slags jenter liker du? (hårfarge, personlighet, høyde, land, alder osv.)

    du er super!:D

  22. Synne Says:

    Omg Kjetil, du er bare så sykt deilig. Jeg kommer bare ikke over det! helt sykt ass! Jeg digger stilen din, jeg bare lever for deg ass 😛
    Haha.
    Glad i deg sweetie ❤

  23. Drea Says:

    og hva er yndlingsmusikksjangeren din/band/artister osv?

  24. Maria Says:

    1.Er du singel? :$
    2.Vil du gifte deg med meg? ❤
    Du er seriøst nydelig, du får sikkert høre det sinnsykt ofte, men men ..

Legg igjen en kommentar

