Jeg hadde helt glemt hvor gøy det var å handle.

Nevnte i går at jeg hadde vært og kjøpt en genser fra Humör. Sånn er det når man nettopp har fått lønning, da går det ikke lenge før bankkortet blir kjørt igjennom terminalen. For mindre enn et par timer siden, var jeg innom Ski Storsenter og kjøpte med meg noe derifra as well.

klesphoto1

klesphoto5

Genser – Humör – Kjøpt på Urban
T-shirt – Kjøpt på H&M

klesphoto2

klesphoto3

Cardigan – Samsøe & Samsøe – Kjøpt på Volt
T-shirt – Kjøpt på H&M

Det har vært en stund siden jeg handlet sist, og må si at det var tilfredstillende. Får håpe det ikke blir altfor lenge til neste gang.

Om ikke lenge, så kaller jobben og jeg lurer på om det blir nok en dag med timer som snegler seg forbi.

Likte dere innkjøpet mitt?

G.

22 kommentar to “Jeg hadde helt glemt hvor gøy det var å handle.”

  1. Marion Says:

    I LOVE it.. <3<3

  2. GiantLundstein Says:

    Marion: Thank you baby!;*

  3. jennifer&ina Says:

    Genserene var veldig fine 🙂
    Synes bloggen din er kjempe morsom å lese.
    Du skriver utrolig bra 😀

  4. Charl8e Says:

    Ja, fine kjøp 🙂

  5. Line Says:

    yes

  6. zathx Says:

    cool!

  7. Camilla Says:

    Hei, stilig antrekk, du har fet stil!
    men du nevnte at du var på ski kjøpesenter.. så jeg bare lurte på hvilken videregående skole du går på eller gikk på ?

  8. Monica Snø Strand Says:

    ææh, du er fiiin kjetil petiil!<3

    Tingene var fine de och:) as always

  9. Ylva Says:

    den rutete skjorten var dødsql ql ql

  10. Marte Says:

    Awesome!

  11. maddiiee Says:

    så flink du er blitt til å blogge ofte! fine bilder 🙂

  12. Arman Says:

    Cardigen`en var ihvertfall tøff! ; D

  13. hei Says:

    hvor mye penger på klær bruker du i uka egentlig? :p
    hvem er favoritt merke? hvilke størrelse bruker du?
    og syns du 1250 kr er dyrt for 4 t-skjorter, inkl. 2 panuu, kidrobot, og stussy.

  14. GiantLundstein Says:

    Jennifer&Ina: Tusen takk dere! Hyggelig å høre;D

    Ylva: Jeg vet det! Hehe. Takk!

    maddiiee: Ja, prøver så godt jeg kan (:

    Arman: Ja, elsker den allerede;p

  15. ole-wombat Says:

    yes i did! kjute klær.

    funka den hidemyass.com-siden, eller? hehehehehehe

  16. Karoline Says:

    Ja 🙂 Du har god smak kjære!

  17. Anna Says:

    Strikkegensere på gutter er noe av det diggeste som finnes, så JA den genseren kledde du!

  18. Arvinho Says:

    Fresh sveis og cardigan! 😀 og ikke minst bloggen din som også er fresh ;D
    Keep it up !

  19. iidahelene Says:

    du er digg 🙂

  20. Veronika Says:

    fine klær 😀

  21. Amanda Says:

    hahah, du er grønn. Send meg melding, jeg finner ikke det andre nummeret ditt noen steder!!

  22. Monica SNØ Strand Says:

    Nåå har jeg lagt den ut. Stay happy!

Legg igjen en kommentar

