Endelig får dere besvart alt dere har lurt på!

Da har jeg besvart NESTEN alle spørsmålene dere har stilt. Valgte å ta de viktigste og mest seriøse, fordi filmen ble opprinnelig 15min lang… Og ja, det ble en video, så for dere som spurte etter det your welcome!

Håper ting er oppklart!

Ikke glem første dag med konkurranse i morgen! Det blir en hel uke med konkurranser hvor dere kan vinne premier sponset av… BRUN OG BLID!

G.

16 kommentar to “Endelig får dere besvart alt dere har lurt på!”

  1. gg Says:

    :O:O Brun og blid? Spent!!

  2. hi Says:

    kjøper du klærna dine selv, eller blir du sponsa?

  3. GiantLundstein Says:

    gg: ja, det blir morsomt!

    hi: hehe, de kjøper jeg selv! (:

  4. Abel Says:

    Faen, du begynner snart å ta meg igjen! Solarium dreper image mitt 😦

  5. Bettina Says:

    Du er den søteste!! 🙂

  6. Liam Says:

    kan du legge ut flere flmer der du danser?
    ;D så en klipp på youtube når dere øvde på å battle, så ut som du krumper,
    Kan du beskrive dansestilen din?

  7. Synnøve Says:

    Herlig videoblogg, du er ganske pen ! 🙂

  8. Angelica Says:

    maan, det virker sykt gøy å gå på det Danse Studioet 😀 jeg er misunnelig azz

  9. noraalba Says:

    hahaha du er søøøøt! ❤

  10. MarteRamos Says:

    Haha jeg har et spørsmål… hvordan var den historien om deg og Marie Amanda egentlig???

    Haha kosn går det Kedil? Fet blogg!

  11. matildis Says:

    Kjekkas jo 🙂

  12. Vivian Says:

    Kjekk! Du får gi meg en varsel når spørrerunden din starter neste gang(A) 3x)

  13. Anynomus Says:

    Jeg er to år yngre enn deg, lavere enn deg og morsom (i think)! kom til Bergen, så vi kan bli kjærrester?

  14. sarajohanne Says:

    Om du får kreft så kan du bare si’fra – for da kan vi dra sammen til USA. Jeg drar i desember BTW, så om du skal ha kreft burde du kanskje forte deg litt …

  15. Mia andrea Says:

    Utrolig kjekk 🙂 hihi

  16. Karianne Says:

    Hva heter sangen ? (:

Legg igjen en kommentar

