Får pressa inn litt til i klesskapet!

Gårsdagen var en av de bedre dagene på lenge! Jeg la igjen en jobbsøknad hos Urban og både sjefen og jeg hadde på oss den nye Humör genseren, det var gøy. Deretter gikk turen til Oslo by hvor jeg møtte Synnis Stenis på Foxx der vi tok oss en kaffe før vi travet videre rundt i byen. Det var nemlig trening på studio i går. Siste trening før vinterferien!

Under gårsdagens bybesøk fikk jeg meg noen handleposer, ikke ulikt meg egentlig. Her får dere en liten smakebit på hva posene inneholdt:

newnew

T-shirt – Björkvin – Kjøpt på Carlings

newnew2

newnew3

T-shirt – Pa:nuu – Kjøpt på Grim

Er det bare jeg som har t-shirt dilla? Til og med på vinteren…

Forresten, i morgen avslører jeg en spennende konkurranse i samarbeid med Brun og Blid! En konkurranse som varer en hel uke, med premie hver eneste dag! Den starter i morgen tidlig, i og med at jeg skal jobbe i morgen. Følg med da!

G.

9 kommentar to “Får pressa inn litt til i klesskapet!”

  1. Monica Snø Strand Says:

    sv: haha taaakk! Ja ikkesant!?:)

    ååh, DEN pa:nuu t-shirteeen!:( løv.

  2. maddiiee Says:

    du er ikke så rent lite kjekk du :O

  3. bloggkonk Says:

    Hei!
    Da du er en blogger tenkte jeg dette kunne være av interesse. Bloggkonk er en helt ny side hvor du på en enkel måte kan finne bloggkonkurranser fra bloggere over hele Norge! Dette prosjektet er fremdeles bare i startfasen, men vi håper at dette er noe som vil bli stort etterhvert og at vi får mange med på dette, både bloggere og ikke-bloggere. Lykke til!

    http://bloggkonk.wordpress.com

  4. bloggkonk Says:

    Det skal vi! 🙂 Hadde vært kjempefint om du kunne fylle ut skjemaet om du har tid så poster vi det i morgen på det klokkeslettet du vil 🙂

  5. Karoline Says:

    jeg digger t-skjortene dine

  6. Liam Says:

    EKTE fet stiil as

  7. Benedicte Elisabeth Says:

    Cutie 🙂

  8. Kristiane Says:

    JA, kjekk

  9. Karianne Says:

    Må nok si meg enig med de over her altså 😉
    Men også må jeg spørre hvor denne grim retail på jernbanetorget ligger hen? Har lett etter den så utrolig mange ganger, men jeg finner den ikke x) Haha!

    Hadde vært fint om du kunne prøvd å forklare hvor den ligger hen, for jeg er fryktelig gira på å gå innom der, når jeg ser alt du kjøper deg derfor 😉

    Bra blogg forresten! (:

Legg igjen en kommentar

