For sliten for Valentine.

Det er morsomt å se engasjementet til dere lørdagslesere. Det er nemlig ikke like mange som pleier å være innom på fredager og lørdager, men denne helgen har dere overgått dere selv. Hva er det? Jo, det er bra.

Etter å ha blitt pint med kjedelig bullshit igjennom nesten 2 timer med «Friday the 13th» på kino så tok Aleksander og jeg kvelden i Lundstein’s residens, mens resten tok turen til hvert sitt hjem. Dagen idag har vært jobbdag, noe som betyr blod, svette og tårer. Neida. Dagen gikk fint siden jeg gledet meg til å se kompisene mine kjempe på hvert sitt lag i en av de mest spennende håndballkampene jeg har sett på lenge. Elsker å sitte med øynene festet på banen og ikke gjøre annet enn å juble og klappe. Elsker håndball.

Resultatet av min dag gjorde at jeg ikke kom hjem før halv ti og at jeg endte opp med å søle rødvin over hele mamma. Søster og jeg kunne annet enn å le, for vi har alltid hata den gensern hun hadde på seg.

brille

Jeg fikk bursdagsgave av Silje!

Håper alle får en koselig og romantisk Valentine’s day, i motsetning til meg!

G.

9 kommentar to “For sliten for Valentine.”

  1. soniasande Says:

    Kjedelig bullshit? :O Forventet filmen skulle være drit skummel jeg!

  2. maddiiee Says:

    hater valentines men digger deg!

  3. GiantLundstein Says:

    maddiiee: haha, du er så søt du! (:

  4. Monicaa Says:

    sv: aaw you’re to sweet:D skjer vell noe snart. men du veit, hemsedaaal! Men kommer vell noen koslige bilder og slikt etterhvert.

    Jeg hadde heller ingen romantisk valentines, men hadde det kos her da. Hope you are okei:D
    ;*

  5. MADELEINE Says:

    sv: Haha, du er søt 😀 Joda, hatt en fin dag jeg, ganske lat dag med masse godteri og sånt.. Føler meg som en svær hvalross nå! Hurra

  6. Monica Says:

    sv: jaa er sånn det skulle vært. hmpf. men jeg kommer så fort jeg kan. Etter vinterferien… <3<3

    Ja jeg veeit, det er drit fint! Han ser sikkert bræ ut i det!

  7. Marte Says:

    Har hatt en sinnsykt fyllesyk valentines day, høyst uromantisk vil jeg si!:p

  8. Irma Says:

    Kj to tha – etil! hvor er brillene dine fra? 🙂

  9. iidahelene Says:

    øøh, jeg har ikke kommet så langt at jeg vet hvordan jeg linker deg inn i en bloggpost enda! hva gjør jeg? jeg nevnte deg i forrige 🙂 LOVEYOOOOU ❤

Legg igjen en kommentar

