Klarer du å se hvem som gjemmer seg bak solsikken?

Da er det tid for første dag i konkurranseuka! Siden det heter «uka» så burde det vel begynt på mandag, men den varer altså i 7 dager! Så det betyr 7 dager med premier, en premie for hver dag. Her er det store sjanser for å vinne.

Dere lurer kanskje på hva premien er? Denne gangen har jeg vært så heldig å få hjelp fra det solstudioet der jeg tar sol selv, nemlig Brun og Blid. De deler ut et solkort som inneholder 100kr til hver vinner. Da regner jeg med at dere blir glade. Det blir en ny oppgave for hver dag, så er du ikke noe god på kjendiser, så er du kanskje god på noe annet som dukker opp denne uka?

Vinneren blir kåret dagen etter hver konkurranse, men ikke vær redd hvis du ikke hører noe fra meg før neste lørdag. Premiene blir nemlig sendt ut samtidig, etter hele konkurranseuka er ferdig.

1. del av konkurransen:

Hvem gjemmer seg bak Brun og Blid solsikken?

hvem-er-dette-2

Good luck!

G.

AVSLUTTET

23 kommentar to “Klarer du å se hvem som gjemmer seg bak solsikken?”

  1. Agnethe Says:

    Det er Hayden Panettiere ;D

  2. Malene Andersen Says:

    Hayden Panettiere.

  3. amalie2709 Says:

    Hayden Panettiere ! 🙂

  4. Maria Says:

    Hayden panettiere 🙂

  5. elisabethms Says:

    Hayden Panettiere 😛

  6. Henke Says:

    hayden panettiere lett. kjenner igjen de brøa der assss

  7. Andreas Says:

    Hayden Panettiere jaa.. kjenner igjen den lommeboka der assss

  8. Line Says:

    hayden Panettiere ! 🙂

  9. Astrid Says:

    Hayden Panettiere:)

  10. stine fredriksen Says:

    Hayden Panettiere 🙂 hun er peen

  11. soniasande Says:

    Hayden Panettiere 😀

  12. Marte J Says:

    Ingen ringere enn flotte Hayden Panettiere 😉

  13. Eva sevaldsen Says:

    Hayden Panettiere,men det kan også være maria carey

  14. adriian Says:

    helt klart Hayden!

  15. Kristin A. Says:

    Hayden Panettiere

  16. shårty Says:

    jim carrey

  17. DanbyChoi Says:

    Hayden Panettiere

    Men det er så dumt med kommentar-felt svaring! Syns jeg… Fordi alle bare hermer 😛 Eller mange!

    Jeg søkte på MTV Video Awards, og fant den samme kjolen, dermed personen, og så tok musa over bildet hvor fornavnet kom opp så søkte jeg videre IGJEN!

    Så jeg var litt smart! Så fant jeg ut at det var så lett (Som å herme) 😛

  18. Ann Cecilie Says:

    Hayden Panettiere

  19. Arman Says:

    Dette må være Hayden Panettiere! 😀

  20. petter Says:

    da sier jeg Jessica Alba Kjetil;)

  21. hefraas Says:

    Hayden Panettiere 🙂

  22. Trude Says:

    Hayden Panettiere :D:D ;D

  23. Maria Says:

    Hayden Panettiere

Legg igjen en kommentar

