Del 2: Mitt solpass!

Aller først skal jeg avsløre hvem som vant konkurranseukas første Solkort til en verdi av 100kr;

Vinneren er: Andreas – som var en av mange som svarte Hayden Panettiere

(Alle som vinner må sende mail til meg,
kedil_91@hotmail.com med navn og adresse!)

Som mange vet så tar jeg sol på Brun og Blid i Oslo og der kan man anskaffe seg noe som heter Solpasset! Det koster 20kr og da kan du fylle det opp slik at du kan bruke det på automatene. Når du bruker solpasset får du automatisk 20% ekstra soletid!

På solpassene kan det være bildet av noen kjente ansikter som representerer Brun og Blid.

Hvem er avbildet på mitt Solpass?

– Charlotte Thorstvedt?
– Kathrine Sørland?
– Kristian Kjelling?
– Cathrine Larsåsen?

solpassene

Obs: Her er alle solpassene man kan få! (Det er ikke mitt)

40 kommentar to “Del 2: Mitt solpass!”

  1. Tommy Says:

    Boikotter brun og blid fordi de misbruker bildene av Kjelling, Larsåsen, Sørland og Thorstvedt.

  2. Line Says:

    charlotte Thorstvedt

  3. petter Says:

    Charlotte Thorstvedt ?

  4. Ida Says:

    Charlotte Thorstvedt 😀

  5. skuttvekk Says:

    kristian kjelling?

  6. Marte J Says:

    Jeg tipper Kathrine Sørland 😀

  7. Monica Says:

    Har du nytt solpass er det Chatrine Laråsen:D

    Har du gammelt er det Kristian Kjelling:D

  8. Monica Says:

    sv: hahaha, du er dum da!
    Ja men du kan jo ikke det! okei, du kan delta fra i morgen av…:(

    okei, da gjetter jeg nytt!

  9. Vebjørn Says:

    Herlig, det vart raskt søvn på meg òg, men ein film vart det!
    – hadde det bere ikkje vert for at Brun og Blid er way to far away skulle eg vert med, no blir det bere til at eg ødelegg for andre om eg er med ;-p

  10. Henke Says:

    ja, måtte nesten ta med bbyboy!

    og jeg tror (håper) du har charlotte thorstvedt, bare fordi jeg elsker henne

  11. adriian Says:

    Kristian Kjeling er på solpasset ditt, easy .

  12. Ida Says:

    Jeg tror… Charlotte Thorstvedt?

  13. Eva sevaldsen Says:

    Kathrine sørland

  14. Kristin A. Says:

    Kathrine Sørland

  15. iidahelene Says:

    Du som burde vært avbildet da Kjetil ;*
    Jeg ser Charlotte T, (og Kjelling bak der hvis dette er et lurespørsmål) ❤ ilu!

  16. Alexander Says:

    – Kristian Kjelling?

  17. Camilla Says:

    Cathrine Larsåsen

  18. Ida Says:

    Kristian Kjelling 🙂

  19. amalie2709 Says:

    Cathrine Larsåsen

  20. Caroline Ulricke Says:

    Charlotte Thorstvedt

  21. Karoline Says:

    Kristian Kjelling?

  22. Kristin Says:

    Charlotte Thorstvedt

  23. ellisiv Says:

    Kristian kjelling

  24. patrick Says:

    charlotte thorstvedt!

  25. Lene :) Says:

    Kristian Kjelling 😀

  26. Synnøve Says:

    Charlotte Thorstvedt. 🙂

  27. adriian Says:

    deeeeilige kristian kjelling?

  28. adriian Says:

    hilsen ann cecilie

  29. Agnethe Says:

    Tror det er Kathrine Sørland du har bilde av på ditt solpass 🙂

  30. Burger Says:

    Charlotte Thorstvedt, lett.
    Gi meg litt sol a Kjetil, klorvannet dreper! :P<3

  31. iidahelene Says:

    noen ganger tenker jeg bare VELDIG TREIGT….tenkte jeg skulle se på bildet jeg! Jeg tipper fortsatt Charlotte T ❤

  32. katrine r Says:

    Kathrine Sørland 🙂

  33. Stephanie Says:

    Charlotte Thorstvedt 😛

  34. DanbChoi Says:

    Kristian Kjelling!!!!!!!!!!!!!!!!

  35. malmen Says:

    Kjelling?

  36. b-boy Says:

    andreas iversen iført badehette?

  37. Heidii Says:

    Charlotte Thorstvedt (:

  38. marterenee Says:

    – Kristian Kjelling 😀

  39. Siri Says:

    Cathrine Larsåsen

  40. DeadBarbie Says:

    Kristian Kjelling ! 😀

Legg igjen en kommentar

