DEl 5! Paint er tingen..

Vinnerne av gårsdagens kommentarbattle var: Haakon og Shårty!

Siden jeg fortsatt er på Hvitsten Gods med en pc som har et liv som henger i en veldig tynn tråd, blir denne konkurransen lik den første. Her er det nok et rødløper-bilde, og denne gangen håper jeg det er en smule vanskeligere. Grunnen til at det er hvitt rundt solsikken var fordi jeg måtte bruke paint (og jeg suger i paint). Skriv ditt svar i kommentarfeltet og hus å oppgi mail i mailfeltet! Husk at premien er et solkort til en verdi av 100kr!

hohohoh

Hvem gjemmer seg bak paint-solsikken?

Nå har jeg fått maten servert på fat, og skal snart ta limmo til jobb. Ganske så ålreit! Have a good one!

G.

AVSLUTTET

28 kommentar to “DEl 5! Paint er tingen..”

  1. Ringo Says:

    Cameron Diaz! ;D

  2. Kristin A. Says:

    Cameron Diaz

  3. Veronika Says:

    Cameron Diaz 😉

  4. Pernille Says:

    Cameron Diaz 🙂

  5. Jonas Says:

    Cameron Diaz?!

  6. Milde Says:

    Cameron Diaz it is!

  7. noraalba Says:

    cameron diaz ❤

  8. DanbyChoi Says:

    Cameron Diaz, lett!

  9. Sara Says:

    Som det allerede har blitt sagt så er det Cameron diaz som gjemmer seg bak blomsten her gitt.

  10. Agnethe Says:

    Lett da, det er jo selvsagt Cameron Diaz ! ;D

  11. Stephanie Says:

    Cameron Diaz 🙂

  12. Marte J Says:

    Cameron Diaz 🙂

  13. Line Says:

    cameron diaz

  14. skuttvekk Says:

    cameron diaz;)

  15. Arman Says:

    Hei igjen 😀

    ble lei meg for at jeg ikke vant sist gang så jeg prøver meg søren igjen.
    Denne gang kan jeg i det minste vinne bare ved å vite svaret. Det er Cameron Diaz jeg så den røde løperen på E akuratt fra denne kvelden, å hun husket jeg veldig godt derifra faktisk. Jeg dobbelkjekket på nett å fant ut at dette var CAMERON 🙂

    Håper jeg har rett! 😀

  16. katrinekatrine Says:

    Ja! Det er Cameron Diaz. Sett bildet før 🙂

  17. Tonje Says:

    Cameron Diaz=)

  18. Nagini Says:

    Cameron Diaz

  19. Madelen Says:

    mhm, Cameron De ass as 😛

    (Cameron Diaz)

  20. karoline Says:

    Cameron Diaz:)

  21. Heidii Says:

    Cameron Diaz (:

  22. Andrea Says:

    Cameron Diaz

  23. Silje Says:

    Cameron Diaz 🙂

  24. Sophie Arntsen Says:

    Cameron Diaz=D

  25. Mathilde Hagen Says:

    Cameron Diaz!

  26. eilie Says:

    hu der jenny fra gossip girl ? 🙂

  27. christina Says:

    hmm…. er det…OPRAH WINFREY???

  28. DanbyChoi Says:

    Åh! Ok, fett 😉

Legg igjen en kommentar

