Klar for en avslappende kveld hjemme, for en gangs skyld!

Der slang jeg meg daft ned i senga! Endelig hjemme etter natt i Hvitsten og drøye 5 timer på jobb. Egentlig deilig å kunne bruke noen av feriedagene på å jobbe slik at lønnslippen får litt høyere tall enn vanlig. Det er faktisk veldig nødvendig for meg i disse dager.

Gårsdagens timer ble brukt hos Haakon, hvor vi feira siden han vant gårsdagens solkort (Vi feira ikke..). Til tross for den STORE plassen i hybelen hans, så klarte vi å more oss, med høy musikk fra the Voice og masse bildetaking. Tror også det endte opp med noen assplants i noens ansikt også, men har lite lyst til å gå inn på detaljer. Bilder kommer.

By the way, bumpa borti Norges mest «utrolige dronning» idag. Haha, gjett hvem?

I mellomtiden vil jeg more dere med en liten bildeserie tatt tidligere denne uken;

winterbreak1

winterbreak2

winterbreak3

winterbreak41

Før jeg setter meg ned med Tropic Thunder og en skål med Sprø Mix, så vil jeg bare sende noen tanker til min venn Mia som ble lagt inn på sykehus i går. Håper alt ordner seg og at du kommer deg helskinnet tilbake om ikke lenge. Glad i deg!

G.

widget6

9 kommentar to “Klar for en avslappende kveld hjemme, for en gangs skyld!”

  1. Andreas Says:

    poor mamen ;( håper hun blir frisk som en fisk asap!

  2. GiantLundstein Says:

    Andreas: Self! Glade Mia, må ikke slutte å være glad. ):

  3. mareenf Says:

    ai. aldri gøy når venner blir innlagt på sykehuset ;/

  4. mareenf Says:

    sv: Tusen Takk 🙂 koselig du kommenterte

  5. m.e Says:

    awesome, grr. =)

  6. Heidii Says:

    Tropic Thunder er fun (:

  7. GiantLundstein Says:

    Heidii: hoho, ja. digger den!

  8. m.e Says:

    du er fun 😀

  9. Mia Says:

    Søte kjetil 🙂 du skal vite jeg har kommet hjem fra sykehuset 🙂 Jeg har det greit, og ikke glem avtalen vår når jeg blir frisk 🙂 jeg skal prøve å være glad i disse dager 🙂 Glad i deg og vennen ❤ miss you

Legg igjen en kommentar

