Del 6! Finn tiden og vinn!

Vinneren av gårsdagens solkort er: Arman! (Som alle svarte, så var det Cameron Diaz!)
Jeg skjønner ikke hvordan de første klarte å se at det var Cameron Diaz, for jeg hadde ikke klart det hadde jeg ikke visst svaret! Derfor, bra jobba alle sammen. Vinnerne sender meg mail med navn og adresse, til kedil_91@hotmail.com

Nå er det ikke mange dager igjen av konkurranseuka og da er det snart på tide at alle som har vunnet får solkortene sine i posten! Det er ingenting å bekymre seg for, they will come.

Dagens oppgave går ut på at dere skal gjette dere fram til den tiden jeg bruker på å ta sol når jeg tar sol på Brun og Blid! For å hjelpe dere på veien så tar jeg aldri sol mindre enn 10 min eller mer enn 40 min. Men jeg har alltid et viss antall minutter jeg pleier å ta sol på. De som er svarer riktig eller nærmest er med i dagens trekning av et solkort på Brun og Blid til en verdi av 100kr!

tan

Tenk fornuftig og økonomisk, hoho.

G.

60 kommentar to “Del 6! Finn tiden og vinn!”

  1. Ann Cecilie Says:

    31 min, sicko.

  2. Gina Says:

    Jeg tipper 20 minutter og 6 sekunder ;D
    Bare fordi det alltid er det tallet jeg ender opp på på Brun og blid, så vill gjetting ;D

  3. britaa Says:

    21 minuteerrr :D:D:D

  4. JUNE Says:

    Jef tipper 28 minutter. Fin blogg du har! Legger deg til på bloglovin’, og håper du vil legge til meg også

  5. patrick Says:

    24 min

  6. martee Says:

    26 minutter : )

  7. JUNE Says:

    Så morsomt da! Takk 🙂 Kan jeg tørre og spørre hva du gjør oppe nå? Ikke at jeg skal snakke men.

  8. Agnethe Says:

    tipper du tar 16-20min når du tar sol 😉

  9. Ellisiv Says:

    28 =)

  10. Arman Says:

    Jeg vant 😀 whu

  11. chri Says:

    17,5 min! 😀

  12. Ana Says:

    Du tar 32 minutter

  13. Therese Says:

    hmm. 25 minutter? 😀

  14. Heidii Says:

    23 min (:

  15. Camilla Says:

    17 min

  16. Aleko Says:

    28 minutt :)?

  17. Amanda Says:

    Jeg tipper 26,53 minutter kanskje? 🙂

  18. JO Says:

    24,30 ?

  19. magda Says:

    27.34

  20. anonym Says:

    25,30 :):)

  21. Andrea Says:

    25 minutter:)

  22. Stephanie Says:

    21 minutter 🙂

  23. Line Says:

    30 min

  24. gg Says:

    Jeg tror kanskje 15min jeg. Det er både fornuftig OG økonomisk!

  25. Karoline Says:

    25,2 minutter 🙂

  26. Tea Says:

    24 min

  27. Karoline Marie Jakobsen Says:

    28 min og 3 sek 🙂

  28. Alexander Soelberg Says:

    22 minutter:)

  29. Marte J Says:

    29 minutter og 11 sekund 😉
    ai ai, nå viiiil jeg vinne! hehe

  30. Yvonne Says:

    18 min 😀

  31. Nagini Says:

    34 minutter 😀

  32. Cathrine aka CC Says:

    35 min..haha

  33. s Says:

    19 minutter ? 😀

  34. trine Says:

    25 Min :)?

  35. Carine Says:

    30 min

  36. Henke Says:

    stilig header, kedil!

    btw 15 min

  37. Henke Says:

    du pulla det off fett iaf!! jeg er sliten og redusert etter en litt for hardcore tur på fjellet, men ellers bra. med deg?

  38. katrine r Says:

    22.08 🙂

  39. Kristin Says:

    27 min;-)

  40. Henke Says:

    det er jo iaf positivt at du gleder deg til jobb da! og at du skal ta jomfrudommen på utelivet gjør jo situasjonen enda bedre. bloc party gleder jeg meg sykt til sjæl, så akkurat den forstår jeg veldig godt!

  41. Henke Says:

    så klart! gleder meg vilt.

  42. Henke Says:

    klart jeg kan. jøss, bare 16? jeg hadde gjettet 19 utifra bilder av henne.

  43. Henke Says:

    ja, da skjønner jeg henne! vi ses, blir fun.

  44. Tea og Amanda Says:

    28.13

  45. Tea og Amanda Says:

    29. 34

  46. Tea og Amanda Says:

    24.56

  47. Tea og Amanda Says:

    26.42

  48. Tonje Says:

    21 min:)

  49. Eva sevaldsen Says:

    20 min =)

  50. Pia Says:

    tror du tar 30 min 🙂

  51. Karoline Says:

    18 min

  52. Marlene vel:) Says:

    25 minutter:D

  53. Oda Says:

    20 min:)

  54. sunniva Says:

    21 minutter

  55. Veronika Says:

    22? : )

  56. Synnøve Says:

    25 minutter 🙂

  57. DanbyChoi Says:

    35 minutter…

    Men Kjetil, skal jeg si hvordan man finner det ut?

    Hayden Pattiere fant jeg ut ved at jeg søkte på Music Awards 2006, som stod bak der… Så så jeg en med samme kjolen, trykket, og visst var den hun! Men jeg husket ikke navnet, så jeg holdt musa over bildet, og da kom: haydenpatt.and.rihanna.jpg… Så fant jeg det ut… 🙂

    Samme på Cameron Diaz… Søkte Video Awards 07 eller hva det var, og vips, tredje bilde eller no var det samme bildet! 😛

    Ikke vanskelig at all!

  58. halvorsen Says:

    35 minutter, det vet jeg kjetil

  59. Theea Says:

    24 minutter 🙂

  60. Jenny Cecilie Says:

    22,6 min. ;D

Legg igjen en kommentar

